Gå til innhold

Ingen ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og har vondt inni meg.

Jeg har en 13-åring som aldri opplever at noen ringer til ham eller spør om han vil komme på besøk/eller om de kan komme til ham.

Er det noen andre som har slike barn? 

I dag måtte jeg foreslå noen gutter han kunne kontakte, men de kontakter aldri ham. Når han spør, så får han komme på besøk, men de spør aldri om å komme til ham. 

Tenker du over om alle barna i klassen din har noen som går sammen? 

Foreslår du for barnet ditt at det kan ta kontakt med noen som ikke har så mange venner? 

Anonymous poster hash: 90298...446
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, så leit for gutten din.

Kan det være lettere om han ber dem hjem til seg? Unger er jo litt vanedyr, er ikke sikkert de tenker så mye over at de bare er hjemme hos de andre og ikke hos gutten din. Kanskje de vil spørre mer om han begynner å be dem.

Kanskje gutten din kan be noen gutter til å komme og grille en ettermiddag/kveld?

Jeg har ikke barn, men håper jeg ville vært mer oppmerksom. Det går jo gjerne på kommunikasjon med barna, vise interesse for hva de driver med og hvor, tenke litt gjennom det de sier og gjør, og legge merke til det som ikke blir sagt også.

Håper det ordner seg for gutten din! <3

Anonymous poster hash: ad184...4b4
Skrevet

Hadde det ikke vært for en gutt i to klasser under så hadde min vært helt lik som din. Sønnen min har kun vært invitert hjem på bursdag når alle andre er det, og utover det blir han ikke invitert til noen (han blir ikke invitert til den yngre gutten heller). Den yngre gutten vil derimot på besøk hit ofte så det ordner seg selv heldigvis. Er det ingen yngre ungen din kommer overens med heller?

Anonymous poster hash: dcfa8...204

Skrevet

Sånn har min sånn det også. 11 år.

Anonymous poster hash: 8a9d7...169

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...