Anonym bruker Skrevet 11. juni 2016 #1 Skrevet 11. juni 2016 Er ute og merket at jeg ble ordentlig dårlig i magen! Så dårlig at det ikke ville være tid for meg å komme hjem. Heldigvis bodde faren min like ved så jeg fikk ringt han. Han var så klart ikke hjemme, så da fikk jeg ringt lillebroren min som var hjemme så jeg fikk løpt hjem til dem 😂 Ikke så ofte jeg er på besøk, så litt flaut å komme fordi jeg nesten bæsjer på meg ... 🙄 Anonymous poster hash: 3d69b...ee4
Mia_73 Skrevet 11. juni 2016 #2 Skrevet 11. juni 2016 Er ute og merket at jeg ble ordentlig dårlig i magen! Så dårlig at det ikke ville være tid for meg å komme hjem. Heldigvis bodde faren min like ved så jeg fikk ringt han. Han var så klart ikke hjemme, så da fikk jeg ringt lillebroren min som var hjemme så jeg fikk løpt hjem til dem Ikke så ofte jeg er på besøk, så litt flaut å komme fordi jeg nesten bæsjer på meg ... Anonymous poster hash: 3d69b...ee4 Tenk hvor flaut alternativet er...
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2016 #3 Skrevet 11. juni 2016 Enig med Mia-73 - tenk på alternativet Jeg går på noe behandling nå som gjør at hvis jeg må så må jeg. Er alene og har ikke bil, så det tar litt tid for meg å handle. Jeg har vurdert muligheten av at jeg kanskje en dag må ringe på døren til noen fremmede og spørre om å få låne doen. Det blir i så fall flaut, men heller det enn å gjøre i buksa. Om noen hadde sluppet med inn er jo en annen sak, men om ikke hadde jeg i hvert fall prøvd. Hittil har jeg greid å tilpasse sånn noenlunde, men lever i litt for stor spenning enkelte dager Anonymous poster hash: 07d62...1c7
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2016 #4 Skrevet 11. juni 2016 Ute? Enten er det vel offentlig toalett i nærheten. Eller så får du gjemme deg i en busk eller noe. Anonymous poster hash: 2c200...1bf
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2016 #5 Skrevet 11. juni 2016 Ute? Enten er det vel offentlig toalett i nærheten. Eller så får du gjemme deg i en busk eller noe. Anonymous poster hash: 2c200...1bf Om det var meg du mente så finnes det ikke noen offentlige toalett i nærheten på vei til butikken, det er 2,5 - 3 km en vei. Heller ikke noe skogsområde som egner seg som toalett. Mulig jeg er rar, men jeg hadde heller foretrukket at en desperat sjel hadde ringt på hos meg for å låne toalettet enn at de hadde huket seg ned bak en av buskene i hagen her Så jeg satser på at det er litt empati og godvilje hos folk Anonymous poster hash: 07d62...1c7
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2016 #6 Skrevet 11. juni 2016 Jeg har hatt problemer med magen noen år etter en heftig antibiotikakurer. Når jeg må, så må jeg nå, ikke om 10 minutter. Det er en plage, men jeg har ventet meg til å bestandig ha en ren truse og toalettpapir i lomma. Da ordner det seg. Jeg har ikke vært noe sted i Norge der jeg hverken har funnet et offentlig you lett eller et naturområde jeg har kunnet bruke. Man kan føle seg litt dumt, men det ordner seg. Forstår at det var ekkelt for HI når hun ikke er vant til å se etter mulige steder. Når man har et slikt problem lærer man seg å legge merke til landskapet på en annen måte. Anonymous poster hash: 40d45...e7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå