Anonym bruker Skrevet 11. juni 2016 #1 Skrevet 11. juni 2016 Hvor lang tid tok det fra dere satte den inn, til mensen uteble? Ble det mindre blødning over tid før det stoppet opp, eller stoppet det brått? Satte inn spiral for 3 år siden i over i morgen, hatt noenlunde normal mens etter det, noe mindre forrige gang, mens nå; lyserosa i utfloden 2 turer midt på dagen i går, ikke noe mer.... Å joda, jeg er nok redd for svangerskap, er jo en grunn til at jeg bruker prevensjonen Tenkte å høre andres erfaring, men får jeg ikke blødning innen onsdag, så tar jeg en test uansett Anonymous poster hash: ff482...575
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2016 #2 Skrevet 11. juni 2016 Den varer vell i 5 år? Anonymous poster hash: dc6f1...4d4
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2016 #3 Skrevet 11. juni 2016 Den varer vell i 5 år? Anonymous poster hash: dc6f1...4d4 5 år, etter det starter den å miste virkningen, men kan sitte i 7 år... Grunnen til tankene mine er at jeg har blitt gravid tross p-stav og p-sprøyte før :/ Vil ikke ha flere barn, satte inn kobber spiral, men fikk konstant blødning (type hver dag i 4 mnd) så legen overtalte meg til å sette inn hormonspiral før jeg søker om sterilisering, siden jeg kun er 26 år :/ Anonymous poster hash: ff482...575
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2016 #4 Skrevet 11. juni 2016 Jeg satte inn spiral før jeg fikk igjen mensen etter fødsel, så jeg har aldri hatt mensen med spiral. Noen småblødninger første halvåret, men ikke mer enn at det holdt med truseinnlegg. Anonymous poster hash: 7dd7c...e53
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2016 #5 Skrevet 11. juni 2016 Jeg satte inn min for ett år siden, og det var vel kun de 2-3 første månedene etter innsetting jeg hadde et par dager med lorr "spotting"/ lyserød mens. Ingen smerter. Etter dette har jeg ikke hatt ett enste snev av blødninger :-))) Strålende fornøyd!! Anonymous poster hash: de368...117
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2016 #6 Skrevet 11. juni 2016 Jeg satte inn min for ett år siden, og det var vel kun de 2-3 første månedene etter innsetting jeg hadde et par dager med lorr "spotting"/ lyserød mens. Ingen smerter. Etter dette har jeg ikke hatt ett enste snev av blødninger :-))) Strålende fornøyd!! Anonymous poster hash: de368...117 Samme her! Anonymous poster hash: 57503...0d6
anonomous Skrevet 11. juni 2016 #7 Skrevet 11. juni 2016 Heldige dere! Satt inn for tre mnd siden, har blødd hver andre uke siden. En uke med "heftig" (for å være meg) blødning. En uke med litt blødning (nok med truseinnlegg. Så kanskje en uke uten. Travelt!! Håper det gir seg etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2016 #8 Skrevet 11. juni 2016 Heldige dere! Satt inn for tre mnd siden, har blødd hver andre uke siden. En uke med "heftig" (for å være meg) blødning. En uke med litt blødning (nok med truseinnlegg. Så kanskje en uke uten. Travelt!! Håper det gir seg etterhvert. Slik var det for meg første 4 mnd, var redd det aldri skulle gi seg, men det stabiliserte seg, ble vant til å ha mensen i 3 dager ca, moderat blødning.. Sist mnd varte det i ca en dag, og nå ser det ut til at det ble med rosa utflod.. Må bare sjekke om det er at jeg har mistet mensen (endelig) eller om det er svangerskap tross prevensjon igjen :/ Blir så nervøs av det her.. Anonymous poster hash: ff482...575
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2016 #9 Skrevet 11. juni 2016 Satte inn hormonspiral 14. mars, har hatt to sparsomme mens etter det samt endel spotting de to første månedene. Nå har jeg ikke hatt blødninger på 6 uker og håper jeg hat mistet mensen helt Anonymous poster hash: e0d52...3e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå