Gå til innhold

2 dager siden EL... 😞

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det stakk noe voldsomt i venstre side da jeg skulle dusje i sted.

Var skikkelig vondt i noen minutter

Gravid utenfor livmoren??

Hilsen bekymret 😥😥

Anonymous poster hash: 7aa3a...046

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt raskt, men det kan ha vært egget som festet seg (tar normalt 5-7 dager)

Men det kan, så ikke vær bekymret enda :)

Anonymous poster hash: 46c87...645

Skrevet

Litt raskt, men det kan ha vært egget som festet seg (tar normalt 5-7 dager)

Men det kan, så ikke vær bekymret enda :)

Hmm oki håper det ikke er noe galt 😕

Takk for svar

Skrevet

Sikkert luft i magen!

Anonymous poster hash: 76c12...7f0

Skrevet

Sikkert luft i magen!

Det er det ikke

Skrevet

Det er det ikke

Okei, da er du sikkert kjempegravid.

Skrevet

Okei, da er du sikkert kjempegravid.

Sur eller?

Skrevet

Av og til har vi smerter som kommer og går, en gang eller flere ganger i livet. Om man ikke opplever at det går igjen, eller varer over flere timer, er det sjeldent noe farlig.

Svangerskap utenfor livmoren er det nok ikke HI, om det er to dager siden EL, om smertene kommer igjen, eller om de varer over tid, så ville jeg ordnet time hos gynekologen..

Har av og til lignende smerter selv, men hos meg er det gjengående muskelsammentrekning tett ved der egg/eggleder går, ikke noe farlig, bare vondt.

Anonymous poster hash: e4d6a...415
Skrevet

Snakk om krisemaksimering de luxe

Anonymous poster hash: f43db...6c8
Skrevet

Er ikke alle som vet slik som hvor lang tid det tar for egg å feste seg osv.. Det å kalle usikkerhet å krisemaksimere blir for dumt, det å rakke ned på noen, bare fordi de ikke vet det samme som deg? Seriøst?

HI opplevde noe hun ikke har vært borti før, eneste smerter i det området hun kanskje vet av, er svangerskap utenfor livmora, å da ville det ikke være rart om det er første hun tenker på

Skrevet

Er ikke alle som vet slik som hvor lang tid det tar for egg å feste seg osv.. Det å kalle usikkerhet å krisemaksimere blir for dumt, det å rakke ned på noen, bare fordi de ikke vet det samme som deg? Seriøst?

HI opplevde noe hun ikke har vært borti før, eneste smerter i det området hun kanskje vet av, er svangerskap utenfor livmora, å da ville det ikke være rart om det er første hun tenker på

Jeg mener det er krisemaksimering når man har hatt smerter en gang i noen minutter

Skrevet

Er det ikke lov å stille spørsmål lengre??

Hvorfor så kvass??

Hi

Skrevet

HI opplevde noe hun ikke har vært borti før, eneste smerter i det området hun kanskje vet av, er svangerskap utenfor livmora, å da ville det ikke være rart om det er første hun tenker på

Tusen takk for svar 😚😚

Skrevet

Så mye sure og utrolig teite svar!

Hi, jeg har allerede svart, men når jeg tenkte meg om, vet du at du hadde el for to dager siden? Disse smertene kan være el også :)

Om ikke er det mye som skjer i kroppen ved en eventuell graviditet, livmor strekker seg, luft i magen, osv. Er du gravid er du nå en liten fabrikk, så forvent mye uventet :)

Spennende tid.

Spør i vei her hi, ingen spm for dumme, bare dumme mennesker som svarer til tider (eller ganske ofte, men overse de!) ;)

Skrevet

Så mye sure og utrolig teite svar!

Hi, jeg har allerede svart, men når jeg tenkte meg om, vet du at du hadde el for to dager siden? Disse smertene kan være el også :)

Om ikke er det mye som skjer i kroppen ved en eventuell graviditet, livmor strekker seg, luft i magen, osv. Er du gravid er du nå en liten fabrikk, så forvent mye uventet :)

Spennende tid.

Spør i vei her hi, ingen spm for dumme, bare dumme mennesker som svarer til tider (eller ganske ofte, men overse de!) ;)

Tusen takk,søte deg.

jeg har hatt eggleder betennelse før og tenker det verste fortere da.

Ja,hadde EL på torsdag pga bruker babycomp 🤗🤗

Får bare følge med 😘👏

Hi

Skrevet

Jeg mener det er krisemaksimering når man har hatt smerter en gang i noen minutter

Det er din mening, men du trenger da ikke gå inn i en tråd, og svare på den måten du gjør, usaklig vrøvel rett og slett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...