Gå til innhold

Jeg er veldig glad i oralsex, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I utgangspunktet er jeg glad i oralsex, og mannen min har fra første stund av forholdet vårt utført oralsex på meg. Men han er ikke særlig flink til det, alt for hard med tunga og alt for utålmodig.

Jeg har forsøkt å si hva jeg liker, men generelt liker han ikke å snakke om sexen vi har, og det bunner nok i at han tar mye av det jeg sier som negativ kritikk i stedet for en måte å lære kroppen min å kjenne på. Derfor begynte jeg å "hentet han opp igjen" for å få en god orgasme med fingre i stedet.

Utover oralsexen har vi stort sett hatt et godt sexliv. Han har vært flink til å fingre meg, og liker å finne en variasjon av stillinger som vi begge kan tenne på.

Så i mange år har jeg i stedet foretrukket å få orgasme med fingrene, men nå begynner jeg å savne oralsex mer og mer (vi har vært sammen i maaaaaaange år).

Så jeg kunne tenke meg at han i allefall slikket meg litt, så får vi evt avslutte med fingre. MEN, det er nå hovedproblemet mitt oppstår. Etter at jeg var gravid så føler jeg at hele kjønnet mitt lukter helt annerledes og jeg liker ikke denne lukten selv.

Så, har dette noe med alderen min å gjøre? Er det noe som endrer seg hormonelt etter graviditet som gjør det?

Av og til har jeg soppinfeksjon, men det er en annen lukt, og jeg har behandlet det. Vanskelig å forklare lukten som er nå. I alle fall synes jeg det derfor er vanskelig å spørre mannen min om å utføre oralsex på meg.

Anonymous poster hash: ada91...1cc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være greit å ta en sjekk hos en gynekolog for å utelukke infeksjoner.

Ellers kan det også være at slike stikkpiller for vagina med riktige bakterier kan hjelpe deg.

Når du og mannen prøver på igjen med oralsex kan du kanskje prøve med "positiv forsterkning" på ham....  "åh, ja, akkurat der, bare litt svakere, ja, akkurat sånn"... eller "ja, akkurat der vare litt saktere... litt mer til min venstre" osv.

Hvis du er litt smart i måten å "korrigere" ham på kan det hende han lettere vil forstå hva som er best for deg uten å ta det som personlig kritikk.

Anonymous poster hash: bcfbb...b38
Skrevet

Kan være greit å ta en sjekk hos en gynekolog for å utelukke infeksjoner.

Ellers kan det også være at slike stikkpiller for vagina med riktige bakterier kan hjelpe deg.

Når du og mannen prøver på igjen med oralsex kan du kanskje prøve med "positiv forsterkning" på ham....  "åh, ja, akkurat der, bare litt svakere, ja, akkurat sånn"... eller "ja, akkurat der vare litt saktere... litt mer til min venstre" osv.

Hvis du er litt smart i måten å "korrigere" ham på kan det hende han lettere vil forstå hva som er best for deg uten å ta det som personlig kritikk.

Tro meg, i forhold til korrigering har det meste blitt prøvd ut. Alt fra å positivt forsterke hvis det i øyeblikket det kanskje føles rett, men det fører bare til at han blir overivrig igjen. Til at jeg forsiktig har sagt "jeg liker at....."

Da vi ble sammen kom jeg fra et forhold hvor det var helt vanlig å snakke etter sexakten om hva vi hadde likt og hva vi kunne tenke oss neste gang. Men da jeg forsøkte det med min nåværende så unngikk han temaet totalt.

Jeg har aldri sagt "ikke gjør sånn, for det liker jeg ikke".

Jeg har vært hos gynokolog og lege innimellom, uten at de finner noe galt. Men lukta mi har helt klart endret seg, på en måte blitt veldig mye sterkere???

Skrevet

Kanskje du lekker urin? Det kan gi en ganske sterk lukt. På det værste så sterkt som salmiakk. Isåfall, Prøv å gjør knipeøvelser.

Anonymous poster hash: 99da2...e50

Skrevet

Kanskje du lekker urin? Det kan gi en ganske sterk lukt. På det værste så sterkt som salmiakk. Isåfall, Prøv å gjør knipeøvelser.

Det er jo faktisk en mulighet. Men da har jeg et spørsmål til.

Jeg har bare født en gang, og den fødselen endte i keisersnitt etter 36 timer med rier, og kun 5-6 cm åpning (ble satt i gang, og det ble brukt så mye drypp som var mulig før de bestemte seg for keisersnitt).

Så, fordi jeg ikke fødte vaginalt, så har jeg tenkt at jeg ikke har trengt å gjøre knipeøvelser, for det har ikke kommet noen stor belastning gjennom fødekanalen. Men det er kanskje ikke sånn?

Skrevet

Så, fordi jeg ikke fødte vaginalt, så har jeg tenkt at jeg ikke har trengt å gjøre knipeøvelser, for det har ikke kommet noen stor belastning gjennom fødekanalen. Men det er kanskje ikke sånn?

Selv om du ikke fødte vaginalt så bar du jo tyngden av barnet hele svangerskapet. Det blir masse press nedover, i tillegg til at hormonene gjør muskulatur og leddbånd i området løsere.

Så du trenger nok også å knipe. Alle kvinner trenger egentlig å gjøre knipeøvelser! :) Til og med de som ikke har født ;)

Skrevet

Mulig du har bakteriell vaginose. Jeg hadde det. Luktet ikke gammel fisk, men luktet annerledes. Sterkere kjønnslukt på en måte, jeg likte ikke lukten, og til slutt begynte det å klø. Prøvde behandling mot sopp uten effekt. Fikk stikkpiller hos legen og ble bra med en gang. Er 29 uker på vei. Stikk en tur til legen du:)

Anonymous poster hash: 6ed03...d0f

Skrevet

takk for svar folkens :-)

Skrevet

Mulig du har bakteriell vaginose. Jeg hadde det. Luktet ikke gammel fisk, men luktet annerledes. Sterkere kjønnslukt på en måte, jeg likte ikke lukten, og til slutt begynte det å klø. Prøvde behandling mot sopp uten effekt. Fikk stikkpiller hos legen og ble bra med en gang. Er 29 uker på vei. Stikk en tur til legen du:)Anonymous poster hash: 6ed03...d0f

men hun har jo sjekket seg for infeksjoner og hadde ingen :)

Og selve graviditeten gjør at bekkenmuskulaturen blir slappere, så alle har behov for å gjøre knipeøvelser :) jeg hadde heller infeksjon, måtte gjøre knipeøvelser og lukten er nesten helt borte. Så jeg får bare fortsette å knipe så forsvinner den vel helt :)

Skrevet

Uff, her var det mye detaljer. Kjente jeg ble litt uvel faktisk...

Men skal nå svare likevel jeg :D

Jeg også har merket at lukten forandrer seg etterhvert, vet ikke om det er pga alder eller at jeg har født. 

Viser han noen tegn til at han vil gå ned på deg, eller er det blitt en greie at han har fått prestasjonsangst pga mye korrigeringer?

Ta en tur til legen og sjekk en gang til grundig og dersom det ikke er noe, så kan jo også være noe du bare føler selv. Da kan du jo evt prøve å geleide han ned dit under akten, og se hva responsen er? Dersom det ikke er interessant for han så syns jeg faktisk det er viktig å ta praten, selv hvor ubehagelig han syns det er. Noen trenger bare å komme litt i gang før de tør å snakke åpent om det. Har også en kjæreste som er litt lukket når det kommer til å prate om sex, men ofte tar det bare litt tid å få han i gang. 

Lykke til, og håper dere finner ut av det, det er jo viktig å ha det fint, også i sengen.

Anonymous poster hash: 1564e...c8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...