Gå til innhold

Innafor å rote med søskenbarn av eks?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier. Er det innafor å rote med søskenbarnet til en eks? Vi hadde et langvarig forhold og det er barn i bildet. Eks og søskenbarnet har ikke særlig kontakt utover større familiesammenkomster.

Anonymous poster hash: e61f1...f5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan hadde du reagert om din eks rotet med ditt søskenbarn?

Anonymous poster hash: d2328...f8f

Skrevet

Hadde ikke betydd noe for meg, men andre hadde kanskje reagert? 😊 -TS

Skrevet

Jeg hadde syns det hadde vært ekkelt å rote med søskenbarn til en eks, og om en eks hadde rotet med mitt søskenbarn. Og jeg hadde også aldri villet rotet med en eks til et søskenbarn. Sånn blir bare ekkelt for meg. Men mulig jeg tenker slik fordi jeg har et bært forhold til mine søskenbarn.

Anonymous poster hash: 7538c...b51

Skrevet

Jeg er ikke sammen med barnefar lenger, og har ikke et nært forhold til noen av mine søskenbarn. Vi møtes kanskje annenhvert år på den ene siden og hvert femte år på den andre siden. Likevel hadde det vært svært ubehagelig dersom han han hadde blitt sammen med/rota med en av mine kusiner.

Anonymous poster hash: fbf9b...249

Skrevet

Takk for svar dere😊

Skrevet

Tenker det kommer helt an på hvor nært forhold man har til søskenbarnet sitt, og hvordan forholdet er til din eks i dag etter bruddet. Er dere f. Eks helt ferdig med hverandre begge to og om dere er gode venner.

Hadde selv ikke likt om min eks hadde rotet med min kusine. Men heldighvis kommer nok aldri det til å skje. Det er jeg ganske så sikker på. Min kusine hadde nok aldri rotet med han av ganske mange andre grunner enn at han er min eks 😄

Skrevet

De har ikke særlig kontakt utover bryllup/dåp/konfirmasjoner etc. Et hei og hvordan går det på gata.

Eksen er i nytt forhold med barn, og bruddet er noen år gammelt -Så absolutt ferdige med hverandre😊

Skrevet

Nje... Er det mulig det kan bli seriøst? Da ville jeg vurdert hvordan familienhans kom til å reagere...

Kjenner en som gikk fra en søster til en annen. Det er å gå over streken etter min mening... Han har i dag barn med begge.

Anonymous poster hash: 9797f...f4d

Skrevet

Kanskje. Jeg liker ham godt og har alltid hatt et godt øye til han. Familien hans kjenner jeg relativt godt etter div sammenkomster med eksen og når vi møtes tilfeldig.

Det er vel fair å si at min eks ikke er vokst opp med å ha noe særlig tilknytning til denne siden av familien. Det er ikke som i min familie hvor jeg vokste opp med alle tantene og søskenbarna mine. 😊

Skrevet

Nje... Er det mulig det kan bli seriøst? Da ville jeg vurdert hvordan familienhans kom til å reagere...

Kjenner en som gikk fra en søster til en annen. Det er å gå over streken etter min mening... Han har i dag barn med begge.

Hvordan er forholdet i dag mellom søstrene og tantebarna deres?

Anonymous poster hash: 08208...3de

Skrevet

Om søskenbarnet har barn, så er de og dine barn tremenninger.. Har kanskje ikke noe å si, men jeg hadde synes at det hele var litt i overkant..

Anonymous poster hash: 7733e...6cf

Skrevet

Søskenbarnet har ikke barn, nei😊

Skrevet

Fler?

Skrevet

Hvordan er forholdet i dag mellom søstrene og tantebarna deres?

Anonymous poster hash: 08208...3de

Søstrene har ikke noe med hverandre å gjøre. Deltar aldri på sammenkomster sammen. Den første søsterens barn bor hos far og tante annen hver uke. Den andre søsterens barn tror jeg ikke har møtt sin tante...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...