Gå til innhold

Har en 6 åring som ikke sovner før kl er 22

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun står opp rundt kl 7. Har faste rutiner hver dag.er det ikke lite med 8 timer for en 6 åring? Hun virker trøtt etter barnehagen, men når hun skal sove tuller hun bare og vil ikke sove. Blir gal. Legger seg 19.30

Anonymous poster hash: 04211...35f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har holdt på siden 19.30 med 4 åringen, fortsatt våken. I går holdt han til 11, håper det blir før i dag.. Oppe halv 8 hver dag.

Ikke trøtt og grinete på dagtid, han har bare ikke behov for så mye søvn virker det som..

Anonymous poster hash: b7b46...b20

Skrevet

Jeg har et barn som trenger lite søvn. Han er også et B-menneske som gjerne vrir døgnet i ferier. Nå på sommeren sovner han aldri før kl. 23.30. Nå er han blitt 9 år, men da han var 6 år sovnet han i 22-tiden. Sover seg inn i helgene ved å sove til 10 lørdag og søndag.

Anonymous poster hash: 5c97b...6c7

Skrevet

Samme her. Lyst hele døgnet og døgnville unger.

De sovner til vinteren. Som bjørnen ;)

Anonymous poster hash: 15241...c88

Skrevet

Har det sånn med min 6 åring om dagen også. Legger 19 30 sovner ikke før nærmere 22. Har faktisk begynt å legge han litt senere. Akkuratt det samme da. Han må opp senest 7 30 og er kjempe trøtt. Heldighvis så er han ikke sånn hele året bare når det er lyst ute. Og ekstra ille er det når det er varmt

Anonymous poster hash: 290a2...388

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...