Gå til innhold

Noen verre ang opplevelser på fest/restaurant

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle endelig ut, skulle på julebord med jobben. Hadde født min datter som da var 3 mnd.

Denne kvelden skulle bli min.

Hadde pyntet meg og tatt på finkjolen 😊😊

Vi satt oss til bords, det første som skjer er at servitøren glipper et stort glass med øl. Og ALT havner i fanget mitt 😨😨😨😨😭😭😭

KRISE !!!

Det var en grusom opplevelse..

Anonymous poster hash: 28101...8ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opplevde noe lignende på fest. Hadde akkurat kjøpt meg en ny fin kåpe i tykt ullstoff. Det første som skjer da jeg kommer inn på utestedet er at en full fyr snubler og tømmer hele ølglasset sitt over meg. Kåpa kunne ikke vaskes, kun renses! Heldigvis var ullstoffet så kompakt at ølet ikke trakk nedi. Kåpa hang også ute til lufting en uke. Så jeg slapp og rense den!

Anonymous poster hash: 7f0aa...bc6

Skrevet

Jeg skulle endelig ut, skulle på julebord med jobben. Hadde født min datter som da var 3 mnd.

Denne kvelden skulle bli min.

Hadde pyntet meg og tatt på finkjolen

Vi satt oss til bords, det første som skjer er at servitøren glipper et stort glass med øl. Og ALT havner i fanget mitt

KRISE !!!

Det var en grusom opplevelse..Anonymous poster hash: 28101...8ac

Grusom opplevelse, faktisk

Anonymous poster hash: 2c731...de2

Skrevet

Ja, jeg sto i kø til garderoben og da kom det en full fyr seilende sidelengs. Han kasta opp på hele kåpa mi. Var et utested ikke restaurant og mange år siden og jeg var 19. Jeg ble rasende og det holdt på å bli slosskamp. Fikk gratis rens utestedet, 2000 kr fra han som spydde og politiet kom og tok ham med seg. Vet ikke hva som skjedde etterpå, jeg dro.

Anonymous poster hash: c7988...655

Skrevet

Ett sted jeg jobbet så klarte en servitør å være så uheldig med serveringsbrettet for noen kom inntil han så 2 glass rødvin falt over en med helt hvit kjole

Anonymous poster hash: 6c15d...259

Skrevet

Før røykeloven fikk jeg brennmerke rett ved øyet av en full mann som holdt på røyken sin. Mannen gjorde det ikke med vilje, men han var skitfull, og hadde null kontroll.

En cm mer til høyre og jeg hadde trolig mistet synet.

Har fått øl over meg på konserter noen ganger, fulle folk som klapper snur lett rundt på ølen. Men det er det jo bare å vaske.

Men har aldri opplevd noe som kan kalles grusomt.

Anonymous poster hash: de284...c84

Skrevet

Jeg var på weekendtur i en større by i Norge sammen med min mann som har cøliaki. Bestilte glutenfri pizza + en cæsarsalat. Ga beskjed om at begge skulle være glutenfrie, og dette var ikke noe problem. Da maten kom, var salaten full av krutonger. Vi spurte kelneren om hvorfor det var krutonger der, det sto ingenting i menyen om at salaten inneholdt det, pluss at vi bestilte glutenfri mat. Kelneren viste til menyen, og sa at vi måtte se på bildene også, ikke bare teksten, men tok likevel salaten tilbake og kom med ny. Vi spiste, betalte for maten og gikk. Utpå kvelden ble mannen skikkelig dårlig (reagerer som om han har omgangssyke, med mer konstante magesmerter). Skjønte fort at han hadde fått i seg gluten, og resten av turen tilbrakte han på do på hotellrommet...

Anonymous poster hash: 813ed...d8e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...