Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #1 Skrevet 10. juni 2016 Babyen i magen er litt liten så jeg vil kutte ut kaffe helt, da jeg har lest at kaffe kan gjøre at baby blir liten. Men jeg blir så slapp og trøtt. Samt pulsen går utrolig raskt og jeg kan telle pulsen uten å kjenne et.ter den. Jeg kjenner at hjertet dunker og synet flimrer. Er det abstinenser? Jeg er så utrolig sliten da. Så tar jeg en liten kopp og pulsen blir normal og jeg får energi ut hele dagen. Søren, klarer ikke kutte den ene koppen.. Men er dette tilfeldig at det gir seg etter jeg inntar kaffe eller ei? Er det abstinenser? Før jeg ble gravid drakk jeg 6 store kopper hver dag (jeg vet, utrolig mye.... Jobber turnus). Anonymous poster hash: bbcd7...46a
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #2 Skrevet 10. juni 2016 Høres ut som abstinenser! Akkurat slik hadde jeg det da jeg gikk fra vanlig te til koffeinfri te. Drikker rundt ti kopper om dagen. Det varte bare to-tre dager for meg, så gikk det bedre. Hold ut! Anonymous poster hash: a84e4...3c5
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #3 Skrevet 10. juni 2016 Takk for svar. Før fikk jeg i tillegg hodepine, men den er jeg blitt kvitt heldigvis men de andre plagene er ikke helt gode heller. Får bare prøve å holde ut koffeinavrusning er ikke bare bare Anonymous poster hash: bbcd7...46a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå