Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #1 Skrevet 10. juni 2016 Hvordan kan banken sperre regningskontoen min uten at jeg har fått noen forvarsel om det? Jeg visste ikke om det, så gjorde som jeg gjør hver måned, setter lønn rett over på den kontoen og setter over på brukskonto etter behov. Men selvfølgelig går det å føre over til kontoen, men når jeg skal overføre til brukskontoen får jeg beskjeden: "Fra-kontoen er sperret". Mer beskjed om sperringen har jeg ikke fått!! Skal så klart ringe dit, men hvordan i all verden kan dem gjøre det uten noe forvarsel? Er trossalt mine penger... Anonymous poster hash: a5fc6...280
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #2 Skrevet 10. juni 2016 Sikkert Ole Ivar som har rotet litt? Han er vel ikke så dreven på detta internettet enda? Anonymous poster hash: abec7...94d
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #3 Skrevet 10. juni 2016 Har du max uttak på den da? Eller max overføringer? Anonymous poster hash: 461b6...c29
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #4 Skrevet 10. juni 2016 Fikk kontoen min sperret en gang. Jeg skulle betale i butikken og fikk opp at kortet var sperret. Jeg ringte banken og det viste seg at det var pga. et internettkjøp som ikke krevde bankgodkjenning. Banken sperret fordi de mistenkte svindel. De åpnet kortet igjen. Null stress. Anonymous poster hash: 29f0c...189
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #5 Skrevet 10. juni 2016 Fikk kontoen min sperret en gang. Jeg skulle betale i butikken og fikk opp at kortet var sperret. Jeg ringte banken og det viste seg at det var pga. et internettkjøp som ikke krevde bankgodkjenning. Banken sperret fordi de mistenkte svindel. De åpnet kortet igjen. Null stress. Anonymous poster hash: 29f0c...189 Poenget her er at det ikke er noe kort som tilhører kontoen. Så er ikke kortet som er sperret, men kontoen.. Bruker aldri denne kontoen til å betale med, bare overføre til brukskonto. Anonymous poster hash: a5fc6...280
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #6 Skrevet 10. juni 2016 Har du max uttak på den da? Eller max overføringer? Anonymous poster hash: 461b6...c29 Ikke noe annet enn at det er maksuttak på 500.000 av gangen... Anonymous poster hash: a5fc6...280
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #7 Skrevet 10. juni 2016 Poenget her er at det ikke er noe kort som tilhører kontoen. Så er ikke kortet som er sperret, men kontoen.. Bruker aldri denne kontoen til å betale med, bare overføre til brukskonto. Anonymous poster hash: a5fc6...280 Da ringer du banken og spør hva som har skjedd. De har vel et nummer man kan ringe nå også, ikke bare på dagtid? Anonymous poster hash: 3a10c...9c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå