Gå til innhold

Åh, som jeg nyter å være singel!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For første gang siden tidlig i tjueårene nyter jeg singellivet. Jeg er 40 år, har to barn 50 %, hus som jeg pusser opp og pusler med, stor hage med drivhus og tid til venninner, kino, ut og spise, fest..

Åh, som jeg nyter å være alene på kveldene og bestemme over meg selv.

Det er kanskje tabu å si det men jeg nyter tiden uten barna..

Er det fælt?

Anonymous poster hash: f8beb...379

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke det er fælt i det hele tatt. Du vet jo at barna har det bra.

Nyt livet og kos deg :D

Skrevet

Skjønner godt at du nyter det. Hadde far hatt 10% bare så hadde jeg gjort det samme. Har min 100% med null avlastning og nyter det ikke. Men skjønner deg utrolig godt når du har halvparten av tida til å kun være deg selv

Anonymous poster hash: 861a5...ecb

Skrevet

Høres på en måte deilig ut, men jeg tror faktisk jeg foretrekker hverdagsstresset jeg har i dag. Deg er godt å føle seg viktig for noen også.

De ukene mannen tar med ungene på ferie uten meg hvert år nyter jeg til fulle da. Det er herlig.

Anonymous poster hash: ab449...6f4

Skrevet

Heldige du! Nyyyt det i fulle drag;)!

Anonymous poster hash: 884c7...066

Skrevet

Heldige du! Nyyyt det i fulle drag;)!

Heldig? Som ikke får være med ungene halvparten av tiden?

Jeg skjønner godt at hi nyter å være alene når ting først ble som de ble, men heldig syns jeg blir feil å si.

Anonymous poster hash: bde8e...7a8

Skrevet

Jeg valgte å få barn for å være sammen med han hver dag, og ikke at han skulle bli en koffert som flyttes frem og tilbake halve tiden. Beklager, men jeg synes det er lite gjennomtenkt valg. Alenetid, festing, reiser osv. gjorde jeg MASSEVIS før jeg ble mamma som 30 åring.

Anonymous poster hash: 33b2e...7a4
Skrevet

Så fint da. Jeg har tid til venninner, kino og dra ut med de eller reise vekk - men alt i et forhold som fungerer. Min eldste er 7 år og 50% samvær vil jeg ikke ha for henne, hun har bodd med meg siden hun var to. Jeg hadde nok syntes det var trist når samværsuka var over og de måtte dra igjen. Men fint du gjør det beste ut av det.

Anonymous poster hash: 15b53...956

Skrevet

Jepp veldig heldig syns jeg. Faren har da vitterlig like mye " rett på" barna og glede av å være sammen med de. Når avtalen er 50/ 50 hva i herrens navn er da galt med å nyte tiden man har for seg selv???? Jepp man er mor, men ikke bare mor. Det skal finnes tid til en selv om man skal ha overskudd til å være mor. Å være alene med unger er ikke det verste man kan gjøre, men det krever sitt. Så nyyyt tiden du har for deg selv;)!

Skrevet

Nyt det, og kos deg. Skjønner deg godt.

Her har jeg vært alene med 2 barn, 100% i 8 år. Jeg kronisk syk, og ene barnet med flere diagnoser. Jeg er så sliten, har ikke noe liv, alt er kaos. Og redd for at det kommer en dag jeg faktisk ikke klarer det lenger.

Anonymous poster hash: 389fd...67f
Skrevet

Så flott at du er fornøyd med livet, og barnet ditt har det nok også topp :) nyt livet :)

Anonymous poster hash: 02e44...1ef

Skrevet

Nyt det, og kos deg. Skjønner deg godt.

Her har jeg vært alene med 2 barn, 100% i 8 år. Jeg kronisk syk, og ene barnet med flere diagnoser. Jeg er så sliten, har ikke noe liv, alt er kaos. Og redd for at det kommer en dag jeg faktisk ikke klarer det lenger.

Anonymous poster hash: 389fd...67f

Stå på ❤️ God klem til deg.

Anonymous poster hash: 031a5...473

Skrevet

Så bra for deg!

Jeg flyttet rett fra et havarert ekteskap og inn hos ny-kjæresten. Kjente at jeg ikke hadde lyst til å være alene, vil bli passet på. Så vi er forskjellige, det er sikkert!

Anonymous poster hash: f7e6a...c55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...