Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #1 Skrevet 10. juni 2016 vogn/trille. Har Emmaljunga citycross, og er veldig fornøyd med den egentlig. Men nå som babyen min begynner å bli større, så vil jeg ha en litt lettere vogn jeg kan drasse med meg når jeg skal på kjøpesenter, små ferieturer osv. Vil ikke kvitte meg med emmaljunga, da jeg vil ha en god og stødig vogn hjemme til gåturer og dupper utendørs osv. Men ja, her er kravene: Litt store hjul, evt stødige hjul. Vogna må være lett, og enkel å legge sammen/ta liten plass. Det må være full liggestilling, og vogna/trilla må gjerne være litt lun. Blir veldig glad om sittedelen kan vendes også, slik at jeg kan se bebis Jeg liker ikke at det er "to" håndtak på vogna. Vil ha et vanlig håndtak som er på emmaljunga. Noen forslag?? Max 3000-4000kr. Anonymous poster hash: eee1b...8af
TPK Skrevet 10. juni 2016 #2 Skrevet 10. juni 2016 Emmaljunga scooter? Den er ikke bakovervendt da... http://www.emmaljunga.no/barnevogn/scooter-air/
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #3 Skrevet 10. juni 2016 Noen flere? Anonymous poster hash: eee1b...8af
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #4 Skrevet 10. juni 2016 Sjekket ut babyjogger? Anonymous poster hash: 98dbd...0d5
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #5 Skrevet 10. juni 2016 Babyjogger er et alternativ. Eneste er at den er ikke sååå lett, også er det ikke full liggestilling. Og ikke vendbar sittedel. Anonymous poster hash: eee1b...8af
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #6 Skrevet 10. juni 2016 Jeg har baby jogger vue light. Søk den opp. Eller den nye fra dem som kom har også vendbar sittedel. Vue som jeg har kan du flytte ryggen fra side til side. Utrolig greit. Anonymous poster hash: 34422...86a
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #7 Skrevet 10. juni 2016 Babyzen yoyo http://www.mimmis.no/babyzen Anonymous poster hash: 56ad6...fd9
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #9 Skrevet 10. juni 2016 Bumbleride indie. Ikke vendbar, og kanskje større enn du ser for deg, men oppfyller ellers dine krav. Vi er kjempefornøyd. Vi har også vue fra babyjogger, men syns den er 'skranglete' og ikke så solid. Anonymous poster hash: 04ec6...584
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå