Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #1 Skrevet 10. juni 2016 ? Jeg driver å rydder loftet, og der har jeg lassevis med ting og tang fra min egen barndom, som mine foreldre har tatt vare på,alt fra penny blader, gamle dagbøker, skrivebøker bra barneskole, tegninger osv. Har mest lyst å kaste det meste, men får meg ikke helt til å gjøre det heller... Sitter helt fast her i rotet mitt Anonymous poster hash: 6e540...fd2
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #2 Skrevet 10. juni 2016 Skoledagbøkene mine har jeg ett eller annet sted, ellers ingenting. Foreldrene mine har en dukke og 2 bamser jeg hadde. Har heller ikke tatt vare på noe etter mine. Anonymous poster hash: d112d...646
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #3 Skrevet 10. juni 2016 En bamse og en dukke. Alle større skoleoppgaver. Smykker. Tegneserier og bøker (kassevis) Premier fra ungdommen. Lego og Brio Anonymous poster hash: b0c91...207
TPK Skrevet 10. juni 2016 #4 Skrevet 10. juni 2016 Et par skokedagbøker og noen få skrivebøker fra barneskolen, bl.a den første fra førsteklasse. Har også en sekk i boden med div pynteputer og nips som jeg aldri kommer til å ha fremme, så det tror jeg skal gis til Fretex neste gang.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #5 Skrevet 10. juni 2016 En bamse og en dukke. Alle større skoleoppgaver. Smykker. Tegneserier og bøker (kassevis) Premier fra ungdommen. Lego og Brio Anonymous poster hash: b0c91...207 Jeg har også en "minneeske" forresten. Der ligger en fin sten jeg fikk av min første kjæreste på barneskolen, klassebilder, brev og mange andre småting som er hyggelige å ha selv om jeg ikke trenger ta dem frem. Anonymous poster hash: b0c91...207
❤lille stjerne❤ Skrevet 10. juni 2016 #6 Skrevet 10. juni 2016 Jeg samler på noen favorittplagg, noen hjemmestrikkede baby plagg, noen bøker jeg likte veldig godt, en fin dukke og en liten gyngestol.
Iselilja Skrevet 10. juni 2016 #7 Skrevet 10. juni 2016 Alt jeg har er et teservise fra Wedgwood (Peter Rabbit) og en dukkeseng.
Gjest Skrevet 10. juni 2016 #8 Skrevet 10. juni 2016 ET teservise fra Wedgewood.... Pusur skoledagbøkene med ymse innhold.... Min første bamse og dukke... Nesten alle babyklærne etter meg som mine sønner har brukt. Blondeskjorter, sengetøy m.m
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #10 Skrevet 10. juni 2016 Har ingenting. Mamma kasta alt da hun ryddet og solgte huset. Vi fikk ikke komme inn for å hente ting. ALT fra barndommen gikk på fyllinga Anonymous poster hash: 9c553...0ca
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #11 Skrevet 10. juni 2016 Ikke mye. Har en babybok og noe skoleting. Anonymous poster hash: c9efd...069
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #12 Skrevet 10. juni 2016 - duplo og lego - dukkevogn og dukkehimmelseng - lekebiler i metall - bamser - dukkehus - barbiedukker og tøy - dukker og dukketøy - minnebøker - noen få barnebøker - kassetter - masse medaljer osv osv osv Anonymous poster hash: d5b4e...a0b
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #13 Skrevet 10. juni 2016 Takk for svar, godt å lese at det ikke bare er meg som har en god samling fra barndommen Anonymous poster hash: 6e540...fd2
Mrs. Kaizer Skrevet 10. juni 2016 #14 Skrevet 10. juni 2016 Kvittet meg med det meste for noen år siden og det angrer jeg på nå.. Hadde vært morsomt å vist viskelær og serviettsamlingene mine til jenta mi. Og skulle ønske jeg hadde tatt vare på dukkene mine, så kunne hun lekt med de. Har tatt vare på Barbiene mine med div klær og utstyr. Det leker hun en del med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå