Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #1 Skrevet 10. juni 2016 Kan man bestille takeaway på fridays? Eller må man spise der? Anonymous poster hash: 37c1a...e82
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #2 Skrevet 10. juni 2016 Kanskje forskjellig fra fridays til fridays, men jeg har ringt inn og bestilt mat. De la maten i Dogy bag, så kom jeg og hentet maten. Jeg kjørte hjem maten selv. De leverer ikke på døren din. Anonymous poster hash: 8c58d...ddc
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #3 Skrevet 10. juni 2016 Kanskje forskjellig fra fridays til fridays, men jeg har ringt inn og bestilt mat. De la maten i Dogy bag, så kom jeg og hentet maten. Jeg kjørte hjem maten selv. De leverer ikke på døren din. Anonymous poster hash: 8c58d...ddc Har så lyst på fridays mat 🙈 Tenkte å dra å hente selv ja.. Da ringer jeg å spør 😊 Anonymous poster hash: 37c1a...e82
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #4 Skrevet 10. juni 2016 Ja, ring og spør. Du har ingenting å tape på det får håpe det går på den fridaysen du ringer til Anonymous poster hash: 8c58d...ddc
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #5 Skrevet 10. juni 2016 Ja, ring og spør. Du har ingenting å tape på det får håpe det går på den fridaysen du ringer til Anonymous poster hash: 8c58d...ddc Det gikk det. Yes 😄😄 Takk takk Anonymous poster hash: 37c1a...e82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå