Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #1 Skrevet 10. juni 2016 Har snart termin. Aner selvsagt ikke om jeg får til amming eller ei, men håper jo på det. Men hvor ofte skal barnet ha mat, var lenge av gangen, og er det en fast tid st barnet må tape, fks etter 15 min med suging samt når måltidet er ferdig? Oftere? Skjeldnere? Noen som vet Anonymous poster hash: 26b19...afa
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #2 Skrevet 10. juni 2016 hvor lenge av gangen, og er det en fast tid at barnet må rape* Denne autorettingen Anonymous poster hash: 26b19...afa
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #3 Skrevet 10. juni 2016 Ingen fasitsvar på dette dessverre 😃 Barnet sier fra når det er sultent, og slipper taket når det er mett. Raping er veldig forskjellig. Mine to eldste svelget lite lyft og måtte nesten aldri rape, mens lillebror både raper og gulper i ett sett. Spør om hjelp på barsel, de er eksperter på dette. Og helsesøster. Anonymous poster hash: 03d79...f9e
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #4 Skrevet 10. juni 2016 Okei, takk. det er så mye jeg lurer på ang å ha baby, blir helt sprø men siden dette med mat er så individuelt så er det vel ikke mulig å svare generelt på det. Da spør jeg på barsel/helsestasjon ang min baby, takk for tips Anonymous poster hash: 26b19...afa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå