Gå til innhold

Har blitt så gammel og skrukkete :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra 40-41 er det som om kroppen har eldet ti år :(

Masse rynker rundt øynene, rynker over knærne? Huden generelt er rynkete og tørr over alt, øyelokkene henger, til og med tærene mine ser ut som rosiner????

HVA ER DETTE!

Jeg har egentlig ikke noe problem med å bli eldre og alt som følger med dette, men på ett år har jeg blitt en rosin! ETT ÅR! Dette går for fort :(

Anonymous poster hash: 88293...98a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her.

Ser ut som en gammel sviske.

Anonymous poster hash: cb3c4...bb1

Skrevet

Samme her, og jeg er "bare" 35. Gjett om jeg angrer på all soling uten solkrem (les solbrent), overdrevet sukkerinntak og røyking :(

I midten av februar er det som om Kåre Valebrokk har stått opp fra de døde, når jeg ser meg i speilet.

Skrevet

Samme her, og jeg er "bare" 35. Gjett om jeg angrer på all soling uten solkrem (les solbrent), overdrevet sukkerinntak og røyking :(

I midten av februar er det som om Kåre Valebrokk har stått opp fra de døde, når jeg ser meg i speilet.

STAKKARS deg. Jeg ser ikke ut som Kåre. Jeg får være glad for det. 😂😂😂

Anonymous poster hash: cb3c4...bb1

Skrevet

Kjøp deg skikkelig hudpleieprodukter. Det gjorde jeg. Fikk "ny"hud.

Bestillte meg hudpleietime, og kjøpte deretter produkter.

Var superflink til å rense i begynnelsen, så smøre 2 g pr dag.

Nå renser jeg nå og da, gjerne i dusjen.

Huden min er blitt knallfin ift det den var.

Jeg er 40 år.

Jeg bruker exuviance produkter, men tenker det ikke er merket som er viktigst, men rett type for rett hud.

Anonymous poster hash: af715...01d

Skrevet

Kjøp deg skikkelig hudpleieprodukter. Det gjorde jeg. Fikk "ny"hud.

Bestillte meg hudpleietime, og kjøpte deretter produkter.

Var superflink til å rense i begynnelsen, så smøre 2 g pr dag.

Nå renser jeg nå og da, gjerne i dusjen.

Huden min er blitt knallfin ift det den var.

Jeg er 40 år.

Jeg bruker exuviance produkter, men tenker det ikke er merket som er viktigst, men rett type for rett hud.

Jeg bestiller nå fra blivakker.no

Skrevet

har du tatt medisiner dette året? utsatt for mye soling? stress? trent lite? spist feil mat? drukket for lite vann?  dårlig hudpleierutine? mye skjer om man glemmer av en av tingene.

Anonymous poster hash: aad0b...ad6
Skrevet

Kan være en ide at om man tenker mer trening, sunn mat og slikt, så kan man prøve å legge litt på seg samtidig...Vet ikke noe om vekta di, eller om den har gått opp eller ned,- men 2-3 kilo opp kan gjøre underverk for et "slitent fjes";- særlig om de kommer i forbindelse med sunn og aktiv livstil, og sunn mat!

Men altså, det er vel ikke å anbefale om du allerede er "tung nok":.. Jeg blir i alle fall eldre når jeg tar av noen kilo, uansett om det skyldes oppkjøring til løp (ekstra sunn mat og "riktig trening" ) eller sykdom.... :/

Hos meg kom "det plutselige" forfall da jeg var 35/36 år....

Anonymous poster hash: 40aeb...fda
Skrevet

Jeg ser som Invgar Ambjørnsen. Og det er ikke tull en gang.

Anonymous poster hash: b79f8...cb1
Skrevet

Ofte man ser litt skrukkete ut på vei nedover i vekt, og yngre friskere ut på vei opp ja. Så lenge det varer. Kanskje det gjelder noen av dere.

Anonymous poster hash: d6b4d...e2e

Skrevet

Alternativet er verre!

Har du mye stress i livet? Kanskje bør du ta en gjennomgang av livet å se om noe kan endres? Er man lykkelig, så vil det skinne igjennom tenker jeg :)

Anonymous poster hash: 6d3f9...a4c

Skrevet

Samme her... er 36 år, og de siste par årene har jeg blitt drastisk gamlere i ansiktet. Ble veldig klar over det tidligere i år... Jeg har også gått gravid og ikke fått trent noe heller... tar ikke selfies ihvertfall!

Anonymous poster hash: 26752...f1a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...