Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #1 Skrevet 10. juni 2016 Den matten med plastikkpigger som man ligger på, shaktri matte, den skal visst ikke brukes av gravide. Dette leste jeg nå. Jeg har brukt det hele svangerskapet, forebygger blant annet hodepine hos meg.mer 35 uker nå. Har jeg gjort noe dumt eller Anonymous poster hash: eea51...26d
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #2 Skrevet 10. juni 2016 Ja, sikkert! Ungen din blir nok født med masse små hull! Anonymous poster hash: c0e75...654
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #3 Skrevet 10. juni 2016 er bare at man skal være forsiktig med ulike punkter i syggen i starten av graviditeten og slutten også for den saksskyld, da det kan starte fødselen og i starten føre til abort. men skal nå godt gjøres, må vite av punktene og til og med da er det folk som ikke treffer. Anonymous poster hash: 07d83...385
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #4 Skrevet 10. juni 2016 O hoi... Nå trodde jeg at en eller annen kjendis jeg aldri hadde hørt om var gravid haha... Shaktri matte, for et navn tenkte jeg... Det går sikkert bra hi, det står vel 'bør ikke brukes'?, står ikke 'MÅ ikke brukes'?. Den gir litt forhøyet blodtrykk under graviditeten kanskje? Eller vet du, hvorfor sitter jeg her å svarer? Jeg ante jo ikke hva dette var en gang Anonymous poster hash: 77ea1...02e
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #5 Skrevet 10. juni 2016 Haha en kjendis, ja, kunne jo vært det. De har jo så mange rare navn nå for tiden Okei, så risikoen er at det kan treffe punkter som starter fødsel, de har jeg tydligvis ikke truffet, så det var jo bra husker jeg skulle føde min sønn for nesten 8 år siden, da fikk jeg nåler i rygg og tær for å prøve å få fortgang i fødsel, og de som satt nålene visste hvor punktene var, men det hjalp ingenting det var første og siste gang jeg har hatt akupuntur. Så kanskje jeg ikke har de punktene som trigget fødsel, ettersom de punktene hverken reagerte under fødselen min eller ved spikermatten Anonymous poster hash: eea51...26d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå