Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #1 Skrevet 10. juni 2016 Skal vaniljekremen has på med en gang de er bakt ut som boller, eller ETTER at de har etterhevet som boller? Sist så tok jeg på med en gang, men det fløt litt over... Men tenker de vil falle sammen om jeg tar på etter heving... Anonymous poster hash: 7ba02...eae
Marriet Skrevet 10. juni 2016 #2 Skrevet 10. juni 2016 Tar kremen i før jeg etterhever. Lager et ganske dypt hull i midten sånn at det blir liggende nedi og ikke flyter ut. Er kremen flytende? Min er veldig fast.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #3 Skrevet 10. juni 2016 Tar kremen i før jeg etterhever. Lager et ganske dypt hull i midten sånn at det blir liggende nedi og ikke flyter ut. Er kremen flytende? Min er veldig fast. Takk for svar! Prøver med et dypere hull i midten, jeg. Kremen er fast. hi Anonymous poster hash: 7ba02...eae
Marriet Skrevet 10. juni 2016 #4 Skrevet 10. juni 2016 Takk for svar! Prøver med et dypere hull i midten, jeg. Kremen er fast. hi Anonymous poster hash: 7ba02...eae Lykke til! Vurderer å bake det samme idag, men heller litt mer mot wienerbrød får voksent besøk
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #5 Skrevet 10. juni 2016 Lykke til! Vurderer å bake det samme idag, men heller litt mer mot wienerbrød får voksent besøk Tusen takk! Gjorde som jeg gjorde sist og som du gjør; kremen oppi med en gang de er bakt ut. Gleder meg! Hjemmebakte skolebrød er nyyydelige! hi Anonymous poster hash: 7ba02...eae
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #6 Skrevet 10. juni 2016 Jeg har i kremen etter heving. De blir luftige og gode, de hever jo videre i ovnen. Anonymous poster hash: eb07e...907
Marriet Skrevet 10. juni 2016 #7 Skrevet 10. juni 2016 Tusen takk! Gjorde som jeg gjorde sist og som du gjør; kremen oppi med en gang de er bakt ut. Gleder meg! Hjemmebakte skolebrød er nyyydelige! hi Anonymous poster hash: 7ba02...eae Jeg angrer nå på at jeg valgte wienerbrød. Kjevler og kjevler den jævla deigen...
Gjest Elsk0 Skrevet 10. juni 2016 #8 Skrevet 10. juni 2016 Ta kremen oppi før du etterhever, med en gang de har bakt ut. Hvis du skal begynne å stikke og grave hull i de etterhevede bollene vil de jo synke sammen igjen. Lag et stort, bredt og dypt hull og ta i krem med en gang!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #9 Skrevet 10. juni 2016 Eller hev store, luftige hveteboller, stek, og fyll nystekte boller med vaniljekrem (oppskriften fra krem.no) ved hjelp av ei kakesprøyte med lang tupp. Ha melisglasur over toppen og rull i kokos. Mye bedre, så slipper man at vaniljekremen blir tørr og får stekeskorpe👍🏻😊 Anonymous poster hash: 1daa2...226
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå