Gå til innhold

Jeg har bursdag snart

Anbefalte innlegg

Skrevet

bursdag på søndag og gubben skal kjøpe noe til meg, men vi er uvenner for tiden så jeg vil ikke ha noe. Blir ikke glad for noe. Tradisjonen tro så kjøper han noe han egentlig vil ha selv, vedder på det, han gjør alltid det. Spør aldri hva jeg vil ha eller trenger. Kommer han med nok en blu-ray tror jeg at jeg kaster opp. Nesten som om han bruker det som unnskyldning for å bruke penger på oss (ham selv). Jeg trenger endel forskjellig, og hadde han spurt så hadde jeg sagt det. Ikke for det, jeg har sagt det uten at han har spurt også jeg. Men er redd for å bli lei meg, føle at jeg ikke blir satt pris på. Akkurat nå trenger jeg en unnskyldning og en fin gave (f.eks et smykke? Som for meg er et symbol på kjærlighet). Jeg har sagt det og, at jeg ønsker meg smykker. Trenger ikke være dyrt heller, du får jo smykker til 300kr. Snø, f.eks, liker den serien godt. Men jeg vil ikke ha noe han egentlig vil ha selv :( Gruer meg. Føler meg utakknemlig, men det er bare det at år etter år har han kjøpt ting som han egentlig vil ha selv og jeg prøver å si at jeg ønsker meg ditten og datten, men får aldri noe jeg ønsker meg selv om det ikke koster mye. Når han har bursdag får han alltid det han ønsker seg. Nå er dette i lys av alle andre tidligere bursdager (bortsett fra de 3 første), så jeg tar sorgene på forskudd, men vil bare forberede meg mentalt :( Blæ

Anonymous poster hash: 4b36b...355
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ser jeg sier litt imot meg selv, jeg blir glad og vil ha gaven dersom den er gjennomtenkt og til meg. Men ikke dersom det er det det pleier å være, nemlig en film :( Vil ikke ha filmer :( Bortkastede penger.

Anonymous poster hash: 4b36b...355
Skrevet

Hvis jeg var deg ville jeg sagt at jeg IKKE ønsker meg film. Hvis han gir det til deg likevel skulle får du gi den tilbake og si at du ønsket deg en gave til DEG ikke til HAM!

Eneste mulighet for forbedring slik jeg ser det... Blir trist av å lese dette!

Klem til deg, og håper du får oppleve noe fint på bursdagen din! Kanskje du skulle gjøre noe fint for deg selv også?

Anonymous poster hash: 426a9...5b6

Skrevet

Når han har bursdag så kan du kjøpe deg noe fint! ;) Gi det til han og om han stusser sier du bare: likte du det ikke? Det er helt greit, jeg kan ta det jeg.

Anonymous poster hash: c346a...692

Skrevet

Ja, si ifra på forhånd at du ikke ønsker deg en film. om han gir en film til deg så si at du ikke ønsket deg det, at det var hans ønske. Så kan du gi han et smykke til hans bursdag

Anonymous poster hash: 69da4...de2

Skrevet

Kjøper folk filmer enda 😲 Det er vel faktisk en gave jeg hadde satt mindre pris på! Gi heller pengene til røde kors.

Anonymous poster hash: 87ee7...9ef

Skrevet

Jeg fikk en geit i bursdagsgave en gang. Og nei ikke en sånn der adoptivgeit på avstand. En vaskeekte geit som breka og dreit. Han var altså elendig på bursdagsgaver! Virkelig elendig! De andre bursdagene fikk jeg blomster og sjokolade. Når jeg sa jeg ønska meg noe ordentlig av betydning fikk jeg en geit. Vi bodde på det tidspunktet på gården til foreldrene mine så gikk jo fint, men jeg trengte den virkelig ikke. Det ble slutt senere samme året og jeg ga bort geita.

Menn forstår ikke alltid dette med gaver. Han jeg bor med nå er sjenerøs, men jeg har lave forventninger.

Skrevet

Jeg fikk en geit i bursdagsgave en gang. Og nei ikke en sånn der adoptivgeit på avstand. En vaskeekte geit som breka og dreit. Han var altså elendig på bursdagsgaver! Virkelig elendig! De andre bursdagene fikk jeg blomster og sjokolade. Når jeg sa jeg ønska meg noe ordentlig av betydning fikk jeg en geit. Vi bodde på det tidspunktet på gården til foreldrene mine så gikk jo fint, men jeg trengte den virkelig ikke. Det ble slutt senere samme året og jeg ga bort geita.

Menn forstår ikke alltid dette med gaver. Han jeg bor med nå er sjenerøs, men jeg har lave forventninger.

Ei geit?? Haha den har jeg aldri hørt før, beklager at jeg ler :P

Anonymous poster hash: a97b4...50f

Skrevet

Ei geit?? Haha den har jeg aldri hørt før, beklager at jeg ler :P

Anonymous poster hash: a97b4...50f

En geitebukk ved navnet Tarzan. Veldig glad i tulipaner og kos, men på ingen måte dressert. Bodde i stallen i ni måneder ;) det er ingen som tror på meg når jeg sier det heller..de tror det er sånn geit som det var så populært å adoptere her ved juletider for noen år siden. Sånn veldedighet. Men neida, en grå og hvit brunstig kar ;)

Skrevet

Da bytter du gaven i noe du ønsker deg.

Ev gjemmer den til hans bursdag og bruker pengene du ellers hadde brukt på han til noe fint til deg selv.

Om det altså ikke nytter å snakke med han.

Skrevet

En geitebukk ved navnet Tarzan. Veldig glad i tulipaner og kos, men på ingen måte dressert. Bodde i stallen i ni måneder ;) det er ingen som tror på meg når jeg sier det heller..de tror det er sånn geit som det var så populært å adoptere her ved juletider for noen år siden. Sånn veldedighet. Men neida, en grå og hvit brunstig kar ;)

Åh , jeg hadde elsket å fått en geit 🐐

Anonymous poster hash: d0496...d7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...