Gå til innhold

Hva kan det være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trodde jeg var deprimert. Men sjekket på nett etter symptomer og føler ikke at det stemmer overens. Jeg har gradvis de siste ukene og månedene mistenkt at noe har vært galt med meg, men nå de siste dagene er jeg helt sikker. Jeg tyr veldig lett til tårene (selv om jeg er 8 måneder gravid så føles det annerledes) er irritabel og sur, og føler veldig liten glede eller i så fall ingen langvarig glede. Ting jeg gledet meg over å gjøre tidligere (dra på restaurant med familien, ut på byen, osv) kjenner jeg meg helt likegyldig til nå. Jeg har ikke mange venner, og det er vanskelig å få flere. Ikke har jeg tid nok til å bevare vennskap, og det føles som et ork.

Føler at livsgnisten sakte men sikkert blir fullstendig borte. Hva kan jeg gjøre? :'(

Anonymous poster hash: ae069...a55

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du er 8 mnd på vei er du vel både hormonell og sliten?

Det er klart du kan snakke med jordmor, for om du har fått en svangerskapsdepresjon kan det være greit å få hjelp tidlig

Jeg personlig synes det har tatt helt av dette med å kjenne etter. Vi skal være så forbannet vellykket og lykkelig hele tiden og litt slitsomme perioder blir da tolket, vurdert og sykeliggjort med en gang.

Livet er ikke bare regnbuer og solsikker, av og til er man sliten, lei, trøtt og føler seg pyton. Man trenger ikke være syk for det, man må bare ta en dag om gangen, gjøre det som må gjøres og prøve finne litt ro til lystbetonte ting så gnisten kommer tilbake.

Nå sier ikke jeg at du er en dramaqueen som kjenner for godt etter altså. Jeg kjenner ikke deg og det kan godt hende du er i ferd med å gå på en smell du trenger legehjelp for å komme gjennom. Da skal du oppsøke den hjelpen.

Men som høygravid kan det godt hende du bare er sliten i kropp og sinn også, at det ikke feiler deg noen ting.

Anonymous poster hash: 8c2c7...b59

Skrevet

Du er gravid kjære deg..

Anonymous poster hash: ca71a...c60

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...