Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #26 Skrevet 10. juni 2016 Gurgler litt oppvaskmiddelpulver. Det tar alt, er aldri forkjøla lenger. Jeg bruker 50/50salmiakk og eplemost med farris. River litt, men har aldri omgangssyke mer Anonymous poster hash: 52edf...fe1
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #27 Skrevet 10. juni 2016 Jeg bruker sametrusen hver dag , helt perfekt til tannvask Anonymous poster hash: daf1a...3dc
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #28 Skrevet 10. juni 2016 Jeg bruker sametrusen hver dag , helt perfekt til tannvaskAnonymous poster hash: daf1a...3dc [/ Fra spøk til alvor, en god blanding med plumbo og litt vann gjør susen, skyll godt med dette og du trenger aldri tenke på munnhulen igjen Anonymous poster hash: daf1a...3dc
Gustav Klitt Skrevet 10. juni 2016 #29 Skrevet 10. juni 2016 Jeg har så veldig ru tunge, så jeg pusser tennene til hele familien med den.
Gjest Gul stjerne Skrevet 10. juni 2016 #30 Skrevet 10. juni 2016 Jeg bruker heller håndklær/små kluter. Tar bedre, kommer bedre til i munnen og tennene er glattere etterpå. Det er noe med nuppene og tannkremen, man får gnidd ordentlig. Bruker selvsagt tanntråd etterpå. Anonymous poster hash: 698b1...3a0 Pøh!
Gjest Darwinia:-) Skrevet 10. juni 2016 #31 Skrevet 10. juni 2016 (endret) Æsj, her var det mange ekle folk. Stakkars mennene deres som må kysse de ekle munnene deres som kun renses med tannbørste, dobørste, kluter og oppvaskmiddel. Her kjører vi høytrykkspyler på full styrke. Har riktignok ført til at 6 tenner har løsnet men det betyr jo bare at resten blir desto renere. Endret 10. juni 2016 av Darwinia:-)
Mamma_til_2 Skrevet 10. juni 2016 #32 Skrevet 10. juni 2016 Spise ett eple og en ekstra tyggis etter hvert måltid.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #33 Skrevet 10. juni 2016 Jeg bruker sametrusen hver dag , helt perfekt til tannvask Anonymous poster hash: daf1a...3dc Tror den sametrusegreia begynner å bli litt oppbrukt. Anonymous poster hash: 4b5ce...74d
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #34 Skrevet 10. juni 2016 Tror den sametrusegreia begynner å bli litt oppbrukt. Anonymous poster hash: 4b5ce...74d Selvsagt er sametrusa brukt! Der er det avtrykk av svette joikaboller, bremsespor og en og annen tanntråd. Anonymous poster hash: 9ec78...ec1
Rosepus™ Skrevet 11. juni 2016 #35 Skrevet 11. juni 2016 Æsj, her var det mange ekle folk. Stakkars mennene deres som må kysse de ekle munnene deres som kun renses med tannbørste, dobørste, kluter og oppvaskmiddel. Her kjører vi høytrykkspyler på full styrke. Har riktignok ført til at 6 tenner har løsnet men det betyr jo bare at resten blir desto renere.ja, glippe mellom tenna er jo 'in'! Det sto i avisa for året siden! Så det er sant altså! Å så så fint at de brukte skosnørene kan gjenbrukes som tanntråd når skoa er oppbrukte!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2016 #36 Skrevet 11. juni 2016 Jeg gjør det enda mer lettvint. Jeg putter en liten dæsj tannkrem i munnen i det jeg går i dusjen. Imens jeg vasker hår og kropp lar jeg tannkremen marinere i munnen. Til slutt spyler jeg godt med dusjhodet inne i munnen. Funker Fjell. Anonymous poster hash: 43b09...2b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå