Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #1 Skrevet 10. juni 2016 Hvordan skal jeg klare det da? Trente i forigårs og er så klart veldig støl. Idag må jeg trene igjen, men hvordan skal jeg klare det da? Merker man ikke stølheten etterhvert? Anonymous poster hash: 8c537...e0b
Pobie Skrevet 10. juni 2016 #2 Skrevet 10. juni 2016 Det er kun kalde muskler som er støle, når du har varmet opp vil du ikke merke noe særlig til det
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #3 Skrevet 10. juni 2016 Hvordan skal jeg klare det da? Trente i forigårs og er så klart veldig støl. Idag må jeg trene igjen, men hvordan skal jeg klare det da? Merker man ikke stølheten etterhvert? Anonymous poster hash: 8c537...e0b Hvorfor må du? Trene andre muskler enn de støle, svømme? Anonymous poster hash: 9ff53...111
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #4 Skrevet 10. juni 2016 Det er bare å varme opp litt lengre og langsommere enn vanlig. Det går veldig fint! Jeg har vært på treningssamlinger hvor jeg omtrent ikke kom meg opp av senga, men trente helt greit i 4 timer etterpå likevel. Anonymous poster hash: c63a3...9c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå