Gå til innhold

Nedpress


_JuNi_

Anbefalte innlegg

Er straks i uke 38, og har så utrolig mye nedpress, er så ubehagelig til tider at jeg blir sprø, flere som har det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, det føles ut som lillemor prøver å stikke hodet ut for å sjekke ståa 😂 er utrolig ubehagelig og kommer gjerne sammen med kynnere og stikking i området rundt urinrøret.. Er 37+3 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det høres kjent ut. Er mitt 4.barn, men utrolig hva man glemmer. Håper det betyr at henne snart vil ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjent på det en stund ja. Nå er jeg veldig klar for å bli ferdig, altså! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 34+1, og det kjennes ut som om en melon er på vei ut mellom beina mine. ;)

 

Hadde det slik i forige svangerskap også. Veldig slitsomt, og enda mange uker igjen.

 

Anonymous poster hash: 1eb91...838

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg ikke må gå på overtid, for dette er særs ubehagelig. Men sånt bestemmer man jo sjelden selv da 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg var hos lege på fredag, hodet var ikke festet. Tror det festet seg på søndag. :) har hatt mye nedpress etter det. Er ganske ubehagelig,Mail tider vondt. Er 36+5 i dag :)

 

Anonymous poster hash: 9f71b...239

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedpress er skikkelig ubehagelig! Gikk som en cowboy helt på slutten. Underlivet var hovent og omtrent "bulet" ut, så hun lå virkelig langt ned

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...