Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #1 Skrevet 9. juni 2016 Har TV (Samsung flatskjerm, fra 2010) Elgitar (den vet jeg er verdt ca 1500 kr, men folk vil ikke betale det) Xbox 360 Retro konsoll-dings blu-ray spiller (par år gammel) 2 dvdspillere (gamle) 1 spisestuebord fra Skeidar, hvitt, par meter langt og 1m eller noe bredt (+ - ), med klaff som kan slås ut og tusj på bordet.... 2 rustne sykler til voksne (kjedet er rustent) Elektrisk sterilisator fra Avent Yogamatte Anonymous poster hash: b6064...30a
Kjerringa med agurken Skrevet 9. juni 2016 #2 Skrevet 9. juni 2016 Har TV (Samsung flatskjerm, fra 2010) Elgitar (den vet jeg er verdt ca 1500 kr, men folk vil ikke betale det) Xbox 360 Retro konsoll-dings blu-ray spiller (par år gammel) 2 dvdspillere (gamle) 1 spisestuebord fra Skeidar, hvitt, par meter langt og 1m eller noe bredt (+ - ), med klaff som kan slås ut og tusj på bordet.... 2 rustne sykler til voksne (kjedet er rustent) Elektrisk sterilisator fra Avent Yogamatte Anonymous poster hash: b6064...30a De 4 første, men du må regne med å gå ned til hva markedet er villig til å betale- ikke hva du mener at det er verdt. Du kan nok sikkert også selge tøy, leker, spill til konsollene osv. Kan eventuelt legge ut annonser på både Finn.no og Ebay. Pynt og nips kan også selges. Smykker kan pantsettes eller selges.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #3 Skrevet 9. juni 2016 De 4 første, men du må regne med å gå ned til hva markedet er villig til å betale- ikke hva du mener at det er verdt. Du kan nok sikkert også selge tøy, leker, spill til konsollene osv. Kan eventuelt legge ut annonser på både Finn.no og Ebay. Pynt og nips kan også selges. Smykker kan pantsettes eller selges. Det er sant, det tenkte jeg ikke på, har noen smykker. Ikke mange, men det hjelper litt Anonymous poster hash: b6064...30a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå