Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #1 Skrevet 9. juni 2016 Gubben fikk en kjemperegning. Som ødelegger sommerferien. Fordi han glemte å betale en regning. Han nekter å ringe selskapet og spørre og prøve å fikse det, jeg sier at da får du selge alle tingene dine for å betale den. Det er IKKE første gangen han surrer med regninger og jeg orker ikke å leke mora hans. Er det urimelig av meg å si til ham at han får fikse det selv, men at det overhodet ikke skal gå utover vår økonomi ellers? Dvs han får vel ta opp forbrukslån eller noe da, det driter jeg i, men han ødelegger faen ikke sommerferien og jeg nekter å betale mer mat de neste månedene bare fordi han ikke tar ansvar. Hva hadde du gjort? Klappet ham på skulderen og sagt at du skal betale det/betale maten fremover? Er så jævlig sur nå Anonymous poster hash: 6f8b3...546
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #2 Skrevet 9. juni 2016 Hvor stor er denne regningen egentlig? Og kom den av at han glemte å betale en regning? Er vel litt begrensninger hvor mye tillegg de kan ta av en glemt regning Anonymous poster hash: baade...09a
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #3 Skrevet 9. juni 2016 Det var en avtalegiro som han ikke betalte, og da fikk han hele regningen for 1 år fremover. Det er halve lønnen hans. Siden jeg ikke gidder å leke snill lenger så sier han at "det er slutt" BUHU. Så synd det er på ham. Anonymous poster hash: 6f8b3...546
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #4 Skrevet 9. juni 2016 Asså han vil nå gjøre det slutt med deg? Angrep er det beste forsvar ... Anonymous poster hash: 47b88...4e7
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #5 Skrevet 9. juni 2016 Asså han vil nå gjøre det slutt med deg? Angrep er det beste forsvar ... Anonymous poster hash: 47b88...4e7 Ja, han sier han blir psykisk mishandlet og greier. Fordi jeg ikke fant meg i at han kastet ting på meg 3 ganger og tok igjen. Jeg sier at det får han fikse selv. Det gjør han selvfølgelig ikke. Anonymous poster hash: 6f8b3...546
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #6 Skrevet 9. juni 2016 Høres ut som du bare burde smile over at han sier det er slutt og spørre om dere skal srlge boligen og finne nytt hver for dere. Eller at en kjøper den andre ut. En mann som ikke tar ansvar og truer med brudd er neppe verdt å slite med. Anonymous poster hash: 4de4a...167
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #7 Skrevet 9. juni 2016 Høres ut som du bare burde smile over at han sier det er slutt og spørre om dere skal srlge boligen og finne nytt hver for dere. Eller at en kjøper den andre ut. En mann som ikke tar ansvar og truer med brudd er neppe verdt å slite med. Anonymous poster hash: 4de4a...167 Jeg vet det, men det er jo mange faktorer. Huff Anonymous poster hash: 6f8b3...546
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #8 Skrevet 9. juni 2016 Høres ikke direkte ut som et lykkelig ekteskap! Anonymous poster hash: fe8e3...7d1
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #9 Skrevet 9. juni 2016 AvtaleGiroer blir betalt automatisk. Man kan gå inn i nettbanken og stoppe dem, er det det han har gjort? Har han kastet ting på deg tre ganger? Han nekter å ringe selskapet og forsøke å ordne opp, selv om det kanskje løser problemet? Jeg tror ikke du trenger å skrive her inne for å finne ut hva du bør gjøre: Gjør det slutt. Anonymous poster hash: 78652...e81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå