Gå til innhold

Blødninger etter fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte i januar, og i begynnelsen av april fikk jeg en liten blødning (som jeg trodde var mensen), som avtok etter noen timer.. Det samme skjedde et par dager etterpå. 

I dag kom det igjen en blødning og nå var jeg helt sikker på at det var mensen som kom. Men nå de siste timene har det ikke kommet noe særlig, så det ser ut som det samme skjer nå..

Er dette vanlig? Noen som har erfaringer?

Takker for alle svar!

Anonymous poster hash: 154cc...d12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

alt er normalt etter fødsel, det kan du trøste deg med. 

full ammer du?

Anonymous poster hash: 6bc3d...ca8
Skrevet

Jeg fullammer ennå, men melken begynner å avta liitt siden jeg har begynt å gi vesla grøt.

Skrevet

Jeg fullammer ennå, men melken begynner å avta liitt siden jeg har begynt å gi vesla grøt.

om du har hatt litt variert melkeproduksjon så kan man småblø litt, er du bekjymret ville jeg tatt en tur til legen å tatt en gyn undersøkelse med test av evt celleforandringer.

mellom blødninger kan være tegn på celleforandringer, men i og med du ammer og er nå begynt å gi litt grøt, så kan det være grunnen.

men jeg hadde ikke villet slått meg til ro med noe svar gitt her inne, jeg ville slått meg til ro etter jeg har vært hos legen ;)

Anonymous poster hash: 6bc3d...ca8

Skrevet

Takk for svar. Var hos legen våren 2015 og testen for celleforandringer, alt var bra da. Får håpe at det ikke er det.. :/ 

Skrevet

Jeg hadde fødsel i januar for 6 år siden og i juni fikk jeg mensen. Egentlig så snart jeg begynte med grøt. Jeg var egentlig overrasket siden alle snakker jo om at mensen kommer ikke før en slutter å amme og jeg har flere venninner som ammet i 2 år og så lenge fikk de ikke mensen. Da jeg leste litt om mensen og amming,fant jeg ut at det er faktisk gjennomsnittet,6 måneder.

Anonymous poster hash: 88f2b...d5a

Skrevet

Det kan hende at systemet kommer i gang.

Anonymous poster hash: 88f2b...d5a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...