Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #1 Skrevet 9. juni 2016 Jeg fikk en mail nettopp. Der står det "do not reply NAV". Da jeg åpnet den, så var det en del jobber som passer meg der, men det stod jo at jeg ikke skal svare nav. Betyr det at de ringer meg, eller er det bare en sånn tullemail som jeg ikke burde ha åpnet fordi de kommer til å tømme kontoen min eller spørre om penger? Anonymous poster hash: 6d0d7...e31
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #2 Skrevet 9. juni 2016 Jeg gjetter at dette er informasjon fra nav om stillinger som kan være aktuelle for deg å søke ut i fra cv-en du har satt opp i NAV-systemet. Bare å begynne å søke! Anonymous poster hash: 77fe5...eaf
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #3 Skrevet 9. juni 2016 Enig med nr. to. Anonymous poster hash: 4f0a8...434
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #4 Skrevet 9. juni 2016 Det står do not reply, fordi du ikke kan svare på akkurat den mailen da den nok er automatisk generert, eller ev. sendt fra en epostkonto som ingen administrerer for innkomne svar. Du kan jo selvsagt søkepå jobbene likevel. Anonymous poster hash: ac528...699
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #6 Skrevet 9. juni 2016 Så jeg trenger ikke svare nav, bare søke? Skal ikke nav vite om jobbene jeg søker? Anonymous poster hash: 6d0d7...e31
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #7 Skrevet 9. juni 2016 Så jeg trenger ikke svare nav, bare søke? Skal ikke nav vite om jobbene jeg søker? Anonymous poster hash: 6d0d7...e31 Du søker jo ikke til Nav, så det blir jo rart å sende søknaden til de. Mailen får du siden du har bedt om å få tilsendt oversikt over stillinger i det området og innenfor den kompetansen som du har. Anonymous poster hash: eaa63...a53
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #8 Skrevet 9. juni 2016 Søk på jobbene og før de opp i jobbloggen din. Den finner du inne på din side på nav.no. Trykk del jobbloggen og da ser nav hvilke jobber du har søkt på. Anonymous poster hash: 55511...6a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå