Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #1 Skrevet 9. juni 2016 Hva er det for deg? Anonymous poster hash: 1018d...213
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #2 Skrevet 9. juni 2016 Norsk statsborgerskap - føler seg norsk og for min del også at man snakker norsk. Anonymous poster hash: bc4e8...714
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #3 Skrevet 9. juni 2016 Norskt statsborgerskap. Anonymous poster hash: 61dd0...6e7
Ylva og Mathilde Skrevet 9. juni 2016 #4 Skrevet 9. juni 2016 Ville egentlig sagt at man bør være født i Norge av norske foreldre, men det er kanskje litt snevert? Jeg mener ikke at det skal være spesielt eller gjevt å kunne kalle seg norsk altså, men om jeg hadde flyttet til India og født barn der, ville jeg ikke sagt at barnet var Indisk? Statsborgerskap er jo såklart en ting, men identitet er noe annet. Men, alle som vil kalle seg norske må få lov for min del altså!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #5 Skrevet 9. juni 2016 Ha internalisert de normale norske verdiene. Anonymous poster hash: df269...81e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå