Gå til innhold

Vond lukt hos andre.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet du om voksne mennesker, som virker renslige og oppegående, men som fremdeles lukter vondt?

Hadde du sagt fra om dette var noen i din omgangskrets?

Ser det er mange som klager på andres hygiene her inne, men kan ikke si at jeg reagerer på lukt fra folk flest. Enkelte gamle menn lukter ikke akkurat blomster men.. Kjenner jeg blir hysterisk for selv å lukte vondt, selv om jeg dusjer hver dag og alltid har rene klær.

Anonymous poster hash: d8540...7f4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En mann og en dame på jobben ser rene ut og har rene klær, men de lukter enormt svette. Aldri turt å si noe til dem

Anonymous poster hash: dd829...789

Skrevet

Ja, kjenner en dame som ofte lukter utrolig sterkt av svette. Hun er normal og oppegående på alle måter, god hygiene/renhold hjemme hos seg og hos barna, men hun stinker svette. Det er slik at hvis hun har gått gjennom huset, lukter man henne et par minutter etterpå selv om hun ikke er i nærheten. 

Har ikke sagt noe til henne.

Skrevet

Flere på jobb som lukter dårlig. Det er ikke nødvendigvis svettelukt, men også generell ubehaglig kroppslukt (for min nese i hvertfall) og dårlig ånde. Ville ikke falt meg inn å si noe til dem - men jeg holder noe avstand.

Anonymous poster hash: 2d3dc...3c3
Skrevet

Fort gjort å bli paranoid av å lese for mykje på dib altså!!! Eg tenkjer som deg at folk flest ikkje lukter vondt. Og det gjer ikkje eg heller sjølv om eg ikkje dusjar kvar einaste dag. Og klutvask vil eg ikkje nemne eingong, det er som å heller bensin på eit bål her inne😂😉

Skrevet

Ja, kjenner en dame som ofte lukter utrolig sterkt av svette. Hun er normal og oppegående på alle måter, god hygiene/renhold hjemme hos seg og hos barna, men hun stinker svette. Det er slik at hvis hun har gått gjennom huset, lukter man henne et par minutter etterpå selv om hun ikke er i nærheten. 

Har ikke sagt noe til henne.

Høres ut som en mamma i bhg der jeg jobber. De må åpne vinduet og lufte etter henne. Og jeg holder på å spy så holder pusten og er glad jeg ikke jobber på den avdelingen.

Rart folk ikke kjenner det selv eller at partneren sier noe.

Anonymous poster hash: bf337...d02

Skrevet

Jeg er renslig og dusjer hver dag. Skifter klær hver dag. Blir dessverre fort svett, vet ikke hvorfor... Har alltid med deo på jobb.

Anonymous poster hash: 1fdbb...8a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...