Gå til innhold

Er dine barn norske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med det mener jeg egentlig: Har de utenlandske aner? 

(Ikke oldeforeldre, eller tippoldeforeldre etc, men er enten du, barnas far eller barnas besteforeldre fra utlandet?)

Anonymous poster hash: c93cc...fdc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er "helnorsk", mannen engelsk, så da er barna halvt om halvt.

Mannens far er foresten halvt engelsk og halvt nederlandsk (og med irske besteforeldre).

Fin blanding. :)

Anonymous poster hash: 3000c...fea

Skrevet

Hvorfor er det mer interessant hvor besteforeldrene bodde enn hvor tippoldeforeldrene bodde?

Mine barn har norsk statsborgerskap og er norske med fulle rettigheter.

Anonymous poster hash: fba7d...593

Skrevet

Mine er helnorske. Finnes noe svensk i mine tippoldeforeldre.... Men det er rimelig utvannet og vi forstår ikke svensk lenger

Anonymous poster hash: 8aa63...9c7

Skrevet

Min mor er halvt dansk. Ellers er vi norske som bare det på begge sider 😉

Skrevet

Er egentlig litt usikker. De har norsk pass, men de oppfører seg ikke som nordmenn, derfor vil jeg ikke kategorisk svare ja

Anonymous poster hash: 821dd...f92

Skrevet

Ja mine barn er helnorske. Norske veldig langt tilbake på begge sider. Noe svenske aner er det nok ut i slekta på min side. Selv om det ikke var det du spurte om 😉

Ikke noe som er spesielt viktig for meg da. Hadde absolutt ikke gjort noe ned litt blanding for å understreke det.

Anonymous poster hash: 12e9d...e83

Skrevet

Mest norske, litt danske

Anonymous poster hash: 51cd1...dc8

Skrevet

Har tre helnorske barn.

Søsteren min er gift med en greker, de har to barn som da er halv gresk halvt norsk.

Det komiske er at alle tror at de barna er mine også og at mellomste vår er deres.

Fordi deres barn ser helnorske ut begge to. Mellomste vår derimot, ser helgresk ut. 😂😂😂 Både av utseende og væremåte. 😂😂😂

Vi var på ferie hos min svoger's familie alle sammen og det var mange grillfester der "halve øya" kom. Det ble det glade kaos!

Gamle tanter, onkler og annen slekt tok alltid feil av ungene, så mellomste her begynte å late som at tante og onkel (som hun forguder) var mamma og pappa i stede.

Lettere enn å forklare, siden hun ikke er flink i engelsk og disse eldre grekerne var ikke veldig flinke de heller. 😂😂😂 Ble mye latter og morro da. 😂😂😂

Anonymous poster hash: 80a0f...1b1

Skrevet

Mine er halvt italienske og halvt norske. De har mørkt hår og fantastiske øyenvipper. Dem yngste har litt gyllen hud.

Anonymous poster hash: 33324...082

Skrevet

Mine barn er født i Norge av meg som er norsk statsborger. Far er utenlandsk, og har registrert barna i sitt hjemland. Noe han ikke trenger mitt samtykke for å gjøre. Denne registreringen gjør at de i teorien ikke lenger er norske.

Helt absurd at jeg som nordmann kan føde barn i Norge og så mister de norsk statsborgerskap uten mitt eller eget samtykke. Akkurat på dette området er Norge ett drittland!

Anonymous poster hash: 05429...d9d

Skrevet

Mine barn har en dansk bestefar.

Anonymous poster hash: 0bc31...71b

Skrevet

Min sønn er kvart svensk. Har svensk farmor.

Anonymous poster hash: 8dad0...231

Skrevet

Jeg er helt norsk, ingen utenlandske gener i familien som jeg vet om, må isåfall være ekstremt mange generasjoner bak i tid.

Min sønn er helnorsk, tippoldefaren hans på farssiden er visstnok indianer, men det var visst ikke relevant, men han får fort en fin farge i solen Pga det, lyst hår.

Jenta jeg har i magen har brasilianske gener, da min samboer er adoptert fra Brasil.

Anonymous poster hash: 84ce5...6eb

Skrevet

Barna mine er 3/4 norske og 1/4 engelske. Jeg er halvt engelsk. Men jeg snakker engelsk med barna mine så de har engelsk som morsmål og er tospråklige

Anonymous poster hash: c56ff...00f

Skrevet

Mine barn er halvt norske og halvt libanesiske. Og de er födt i Sverige. De har både svensk og norsk statsborgerskap.

Skrevet

Jeg er kvart irsk og resten norsk.

Min mann er kvart tysk, kvart samisk og resten norsk. Så barna våres er norske med tyske, irske og samiske aner.

Skrevet

Barnet mitt er halvt portugisisk. Nydelig miks om jeg får si det selv 👌

Skrevet

De er 25% norsk

Anonymous poster hash: 86495...511

Skrevet

Mannen er norsk, jeg er 75% nederlandsk og 25% britisk. 

Anonymous poster hash: 82662...946
Skrevet

De er 1/2 norske, 1/4 italienske og 1/4 danske.

Anonymous poster hash: 2e0f4...c18

Skrevet

Norske foreldre, besteforeldre og oldeforeldre.

Skrevet

De er født i Norge og har norsk statsborgerskap. Etnisk er de 25 % norske.

Anonymous poster hash: c7ac4...761

Skrevet

Her er det norske aner med blondt hår og blå øyne så langt øyet rekker bakover i generasjoner så langt vi vet.

Anonymous poster hash: 04e3a...e61
Skrevet (endret)

Vet ikke meg, men min manns familie er helnorske.

Endret av Mamma_til_2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...