GĂ„ til innhold

Deres meninger om dette huset đŸĄâ˜€ïž

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sĂ„ lyst pĂ„ dette huset og vi skal pĂ„ visning. Etter alt som stĂ„r sĂ„ er vi veldig interessert. Vi har en grense for hvor langt vi kan gĂ„, men er kjemperedd for at det vil gĂ„ over prisantydning, slik det gjĂžr med alle boliger pĂ„ Jessheim🙈

Hva synes dere?

http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=77166086

Anonymous poster hash: f7a15...394

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du som selger?

Notert mye cup og tea

Anonymous poster hash: ba4bb...122

Skrevet

Veldig fint, grei romlĂžsning og fine farger.

Skrevet

LivlÞs kjedelig bama skinn uten hverkenvblomkÄl sjel eller potensiale til Ä bli spessielt hyggelig.

Anonymous poster hash: 413d7...14a

Skrevet

LivlÞs kjedelig bama skinn uten hverkenvblomkÄl sjel eller potensiale til Ä bli spessielt hyggelig.

Hjelpes for en retting.

LivlĂžs, kjedelig bomaskin uten hverken sjel eller potensiale til Ă„ bli spessielt hyggelig.

Skrevet

Jeg forstÄr ikke at noen kan gi sÄpass mye penger for en fullstendig uspennende bolig uten andre muligheter enn slik den fremstÄr, langt uti Huttaheiti, og med innsyn fra alle kanter.

Anonymous poster hash: 21aab...f58
Skrevet

Helt grei, men veldig kjedelig. Legoby, like hus uten sjel. Syk pris for Ă„ bo i en kloss midt i glaninga.

Anonymous poster hash: 10b16...d48

Skrevet

Hvis jeg noengang skal selge hus, skal jeg legge ut link pÄ DIB, da fÄr jeg i alle fall enda flere grunner til Ä selge mtp at alle hus som legges ut her er grusomme

Harry stÞgge dÄrlig planlÞsning dÄrlig tomt stygt kjÞkken osv billig kjÞkkeninnredning slitent bad fra 2015 osv

Anonymous poster hash: 7b28e...911

Skrevet

kjempefint! :)

Anonymous poster hash: 0439e...e9b
Skrevet

For lite og for tettbygd strĂžk for min del.

Skrevet

Pluss for grei planlÞsning og kjekk toppetasje, men sjeldent kjipt uteomrÄde trekker ned for min del. 

Skrevet

Hjelpes for en retting.

LivlĂžs, kjedelig bomaskin uten hverken sjel eller potensiale til Ă„ bli spessielt hyggelig.

Likte best den fĂžrste setningen din đŸ˜‚đŸ‘đŸŒ

Anonymous poster hash: aac6a...a48

Skrevet

Har sÄ lyst pÄ dette huset og vi skal pÄ visning. Etter alt som stÄr sÄ er vi veldig interessert. Vi har en grense for hvor langt vi kan gÄ, men er kjemperedd for at det vil gÄ over prisantydning, slik det gjÞr med alle boliger pÄ Jessheim

Hva synes dere? http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=77166086Anonymous poster hash: f7a15...394

Ok, sÄ du har bestemt deg for at du har kjempelyst pÄ dette huset. Du er samtidig redd for at det skal gÄ langt over takst. Derfor synes du det er lurt Ä dele annonsen med sÄ mange som mulig slik at flere potensielle kjÞpere fÄr sett den..

ELLER

Dette er ditt hus og du hÄper pÄ flere klikk!

Anonymous poster hash: cca8f...955

Skrevet

Veldig kjedelig, men fint nok. Ikke noe jeg ville ha kjĂžpt.

Anonymous poster hash: 5e96f...890
Skrevet

Fin planlÞsning, ser ikke ut som det er mye oppussing (men man vet aldri fÞr visning!). Veldig mye innsyn pÄ uteomrÄdene, tror ikke jeg hadde taklet det. Er det lov Ä sette opp en middels hÞy hekk foran hele utomrÄdet, mellom plenen og den gangveien?

Anonymous poster hash: ca81b...dbf

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...