Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #1 Skrevet 9. juni 2016 Vi har en liten tass på 7 uker som har fått navlebrokk. Han har kolikk og bruker mye tid på å ta i for å forsøke å presse ut luft. Den siste uken har kulen blitt synlig større, og om jeg legger hånden over mens han tar i kjenner jeg at der bobler i den. Noen som har erfaring med dette? Har vært hos en lege som sa det er ufarlig så lenge brokket ikke er hardt (den er helt myk når han slapper av, men hard når han tar i). Anonymous poster hash: 7b1c6...1fc
4barns mor Skrevet 9. juni 2016 #2 Skrevet 9. juni 2016 Datteren min hadde det, og helsesøster sa at så lenge den var myk så var det ikke noe å bry seg om. Den ble borte av seg selv når hun ble større.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #3 Skrevet 9. juni 2016 Sønnen min hadde det...ble vel borte sånn ca 10 mnd? Eller, helt borte er den ikke Han ernå 14 mnd og har fortsatt litt utover-navle Anonymous poster hash: ed5a3...a14
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #4 Skrevet 9. juni 2016 Jenta mi på 2 har det og sønnen min hadde det da han var liten. Den gikk bort til han innen han fylte 1. Er ikke så mye man får gjort med det når de er så små og de aller, aller fleste vokser det av seg👍 Anonymous poster hash: 8d807...6aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå