Marriet Skrevet 9. juni 2016 #1 Skrevet 9. juni 2016 Hvilken er best? Trenger ikke være allergivennlig eller parfymefri. Bruker i utgangspunktet neutral sin, men nå skal jeg teste ut mannen sin kontaktallergi så trenger noen innspill. Prøvde den gule til softlan, men den synes jeg lukta veldig sterkt og ikke spesielt godt.
Tjofsen Skrevet 9. juni 2016 #2 Skrevet 9. juni 2016 Synes Softlan sin med vanilje og orkide lukter godt. Den er gul på farge, men Softlan har kanskje flere gule.
Marriet Skrevet 9. juni 2016 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2016 Det er den med vanilje og orkide jeg har 😂 Mulig jeg er alt for raus!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #4 Skrevet 9. juni 2016 Den grønne til softlan - eple tror jeg den skal lukte. Men du må uansett passe på å ikke bruke en hel kopp, da lukter det altfor sterkt uansett hva slags skyllemiddel du bruker. Anonymous poster hash: 3c85b...ba1
Marriet Skrevet 9. juni 2016 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2016 Den grønne til softlan - eple tror jeg den skal lukte. Men du må uansett passe på å ikke bruke en hel kopp, da lukter det altfor sterkt uansett hva slags skyllemiddel du bruker. Anonymous poster hash: 3c85b...ba1 Skal prøve den. Er ute etter noe friskt.
Ylva og Mathilde Skrevet 9. juni 2016 #6 Skrevet 9. juni 2016 Men ikke bruk skyllemiddel daaaah! Forferdelig for miljøet, og ikke noe bra for klærne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå