Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #1 Skrevet 9. juni 2016 På en jentetur og hatt sex med en ukjent mann, som dere visste dere aldri ville se igjen... Hadde dere fortalt mannen deres, og ville han så ha gått i fra deg? Anonymous poster hash: 63270...08d
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #2 Skrevet 9. juni 2016 Nei, jeg hadde ikke fortalt det. Hadde testet meg, og holdt klokelig kjeft. Hadde ikke ofret familien min for noe slikt. Hadde samtidig gått grundig i meg selv, og sørget for å ALDRI havne i en slik situasjon igjen. Anonymous poster hash: 948ea...e5f
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #3 Skrevet 9. juni 2016 Hadde fortalt det. Hadde ikke klart å oppføre meg normalt etter noe sånn, så det hadde han skjønt uansett. Anonymous poster hash: 602e3...78a
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #4 Skrevet 9. juni 2016 Jeg vet ikke om jeg hadde fortalt det, men jeg vet han hadde tilgitt meg om hvis. Selvom han vet at jeg ikke ville returnert "tjenesten" og tilgitt ham det samme. Anonymous poster hash: 35e97...f9e
Fandens Oldemor Skrevet 9. juni 2016 #5 Skrevet 9. juni 2016 Det hadde jeg ikke klart å holde kjeft om. Usikker på om han hadde gått fra meg, men jeg håper jo det for hans skyld. Hvis jeg hadde gjort det mot ham hadde han fortjent bedre.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #6 Skrevet 9. juni 2016 Ubeskyttet sex? Da ville jeg testet meg så fort som mulig, og ikke hatt sex med mannen får jeg fikk the all clear. Vet de andre jentene på jenteturen at det skjedde? Da synes jeg det blir urettferdig og vanskelig å ikke fortelle mannen om det. Ville han gått fra meg? Jeg vet ikke. Dette ville vært veldig out of character for meg, har aldri gjort noe slikt før. Vi har barn sammen. Jeg tror kanskje vi kunne klart å redde forholdet, men det ville vært litt ødelagt. Eller veldig ødelagt. Anonymous poster hash: 6b2b7...8b6
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #7 Skrevet 9. juni 2016 Ved et engangs tilfelle ville jeg ikke sagt noe. Hadde det skjedd en gang til ville jeg slått opp. Ville hatt elendig samvittighet. Ville ikke hatt sex med han om jeg hadde hatt ubeskyttet ons, før en test var tatt.. Utroskap sårer, jeg ville heller revurdert forholdet om jeg var dum nok til å gjøre sånn (for da er noe feil i forholdet) men ikke fortalt han det. Det hadde knekt selvtilliten hans. Anonymous poster hash: 0a071...19f
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #8 Skrevet 9. juni 2016 Ja, det ville jeg ha sagt. Jeg respekterer mannen min, og han skal selv få velge om han vil leve med ei utro sklie. Fatter ikke at noen kan ha glede av et samliv når de vet at det er bygget på løgn, og at partneren bare ønsker å være sammen med en fordi han eller hun ikke vet hvordan man egentlig er. Anonymous poster hash: 3d47b...e7a
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #9 Skrevet 9. juni 2016 Ja, det ville jeg ha sagt. Jeg respekterer mannen min, og han skal selv få velge om han vil leve med ei utro sklie. Fatter ikke at noen kan ha glede av et samliv når de vet at det er bygget på løgn, og at partneren bare ønsker å være sammen med en fordi han eller hun ikke vet hvordan man egentlig er. Anonymous poster hash: 3d47b...e7a Så den ene fylletabben du kommer i skade for å gjøre i løpet av, la oss si, et 50 år langt ekteskap, det er SÅNN du "egentlig" er? 49 år og 364 dager der du er snill, hyggelig og oppofrende er bare en påtatt maske av løgn, altså...? Erre mulig... 😂😂😂😂😂 Anonymous poster hash: eb3f4...4bf
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #10 Skrevet 9. juni 2016 Så den ene fylletabben du kommer i skade for å gjøre i løpet av, la oss si, et 50 år langt ekteskap, det er SÅNN du "egentlig" er? 49 år og 364 dager der du er snill, hyggelig og oppofrende er bare en påtatt maske av løgn, altså...? Erre mulig... Anonymous poster hash: eb3f4...4bf ja, for så svart hvitt er det! Jeg hadde ikke villet leve med en slik løgn. Hadde sagt fra. Når det er sagt, så ville nok jeg måttet være komatøs for å gjort noe slikt mot mannen min! Anonymous poster hash: bb859...0de
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #11 Skrevet 9. juni 2016 ja, for så svart hvitt er det! Jeg hadde ikke villet leve med en slik løgn. Hadde sagt fra. Når det er sagt, så ville nok jeg måttet være komatøs for å gjort noe slikt mot mannen min! Anonymous poster hash: bb859...0de Det er jo dere som mener at utroskap=brudd som er svart hvitt. Jeg elsker mannen min og vil leve med ham, han vil også leve med meg. Om jeg hadde gjort en slik feil, ser jeg ikke hensikten med å rykke opp mann, barn og meg selv for å etablere dårligere liv for alle parter kun fordi en knytter ære til troskap. Mennesker feiler, likevel velger de fleste av oss å omgi oss med dem. Anonymous poster hash: 5d779...461
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #12 Skrevet 9. juni 2016 Fikk de andre jentene med seg dette? Anonymous poster hash: 6e06e...ca2
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #13 Skrevet 9. juni 2016 Så den ene fylletabben du kommer i skade for å gjøre i løpet av, la oss si, et 50 år langt ekteskap, det er SÅNN du "egentlig" er? 49 år og 364 dager der du er snill, hyggelig og oppofrende er bare en påtatt maske av løgn, altså...? Erre mulig... Anonymous poster hash: eb3f4...4bf Ja, det er sånn man egentlig er, hvis man ligger med andre mens man er gift pga. alkohol. Jeg har aldri vært utro, og håper jeg aldri kommer til å være det. Hvis jeg en dag er utro, så er det slik jeg er. Utro. Da er jeg en person som er utro. Det hjelper ikke å ikke være utro i 50 år. Er man utro, så er man utro. Jeg sier ikke at utroskap = brudd for alle par, i alle forhold, at alle tenker likt. Men for meg er utroskap = brudd. Anonymous poster hash: 6b2b7...8b6
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. juni 2016 #14 Skrevet 9. juni 2016 Jeg har aldri vært i den situasjonen så jeg er usikker på om jeg hadde sagt det faktisk. Det er vanskelig å si helt sikkert før man er der. Men usikker på om jeg kunne levd videre uten å sagt noe også. Mannen hadde ikke gått. Men han hadde vært sår/lei en stund og selvfølgelig ikke stolt på meg mer. Hadde nok klikka av den anspentheten som hadde blitt mellom oss.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #15 Skrevet 10. juni 2016 Dere som sier at mannen ikke hadde dratt om dere hadde vært utro, hvordan vet dere det? Jeg bare lurer, ble litt nysgjerrig. Anonymous poster hash: 2f102...ebd
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #16 Skrevet 10. juni 2016 Jeg ville aldri satt meg i den situasjonen i utgangspunktet. Jeg er ikke utro. Anonymous poster hash: d49e0...860
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #17 Skrevet 10. juni 2016 HAdde ikke sagt noe, vet ikke om han hadde blitt...Jeg hadde nok tilgitt om han hadde vært utro, med mindre han hadde hatt et forhold på si. Vi har unger, hus og en lang fortid sammen, det er ikke verd å kaste vrak på det selv om en trår feil. Som en over sier..mennesker feiler, det er i tilgivelse og aksept ekte respekt ligger. Og så må jeg si en ting...jeg tror dere som ser verden så svart hvitt er veldig unge (u25), jeg husker selv hvordan jeg bombastisk lirte av meg det ene og andre. Jeg har fremdeles sterke meninger, men har nok blitt rausere og mer tolerant med årene...rart med det, å se at verden er ikke svart hvitt, men uendelig gradert og multicolorert Anonymous poster hash: 44393...9d5
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #18 Skrevet 10. juni 2016 Kommer ant på om de andre jentene hadde vist det eller ikke. jeg tror ikke det hadde vært noe krise for meg om de andre ikke hadde vist noe, da hadde jeg ikke fortalt. ikke hadde jeg ville vist om det hadde skjedd andre veien heller..... synes ikke det er verdens undergang..... Anonymous poster hash: 5fd5a...5be
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #19 Skrevet 10. juni 2016 har gjort noe liknende... (var ikke samleie, men likevel). Jeg tror grunnen til at jeg valgte å si det til mannen var fordi jeg var usikker på om han kom til å tilgi meg... Hvis jeg visste han ville tilgitt meg ville jeg nok ikke sagt noe. For jeg visste at det var en megatabbe og ikke noe jeg ville gjort igjen. Jeg angret som en hund Jeg sa det, han tilga meg. Men forholdet røyk likevel enda et barn senere og masse andre tabber senere... Anonymous poster hash: 3e2e3...4d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå