Gå til innhold

Utro venninne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hvor jeg skal begynne men...

Var ute med en venninne fra studietiden,hun er gift og jeg er alene. Hadde barnefri og hun flydde hit i helgen, for å få litt alenetid, siden hun har mange barn, fulltidsjobb og mann. Vi hadde det kjempefint og spiste sushi, gikk på sightseeing i oslo og mimra:-)

Var helt herlig å se henne igjen! Var som at ingenting hadde forandret seg:-)

Men... Det er her mitt problem kommer.

INGENTING har forandret seg. I studietiden var vi vill og villere, og bare en av oss har sluttet med det for å si det sånn.

Ble en del flørting på dansegulvet før vi møtte noen venner av meg på nach. Hyggelig og gøy det, men hun lå altså da med en kompis av meg.

Veldig hyggelig fyr. Han ønsker forhold men hun kan jo ikke det og er vel ikke helt hans stil

Dagen etter var vi naturlig nok litt fyllesyke, jeg kjørte henne til flyplassen sent på ettermiddagen og dro hjem. Nå ser jeg hun har lagt til kompisen min som venn og lagt ut bilder fra helgen

Får så vondt av mannen hennes, han ER en bra fyr, og jeg syns han bør få vite det, men venninnen min sier at hadde hun ikke vært med meg så hadde ikke dette skjedd, da jeg er singel og har påvirket henne??????

Anonymous poster hash: d8d8a...a4d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså hun var utro å det er din skyld?! Den var ny😂. Uansett om du sto å heiet på henne ved sengekanten var det fortsatt hun som spredde beina sine så dette får hun ta på sin egen kappe. Å skylde på deg er nok ett lavmål. Jeg er forøverig enig i at mannen hennes får vite om utroskapen men hvordan du bør gå frem aner jeg ikke.

Skrevet

Tenker at det er din venninne, og du bør tie stille. Er vel aldri/sjelden greit å være utro, men her bør du la det passere. Om du da ikke vil miste vennskapet deres.

Anonymous poster hash: 88abe...ae4
Skrevet

Tenker at det er din venninne, og du bør tie stille. Er vel aldri/sjelden greit å være utro, men her bør du la det passere. Om du da ikke vil miste vennskapet deres.

Jeg syns ikke noe om at venninner er utro faktisk, hun og mannen har vært sammen i mange år, og hun har klart å holde seg i skinnet de siste fem årene - fordi hun ifølge seg selv ikke drikker utenom når hun er med meg

I utgangspunktet noe merkelig informasjon for meg å få når hun aldri har sagt dette før, og jeg har ikke hatt sex på tre år

Skrevet

Jeg hadde aldri kunnet være med på at ei venninne er utro. Det kommer nok av at jeg har blitt sveket selv, og det er en helt vanvittig grusom situasjon. Jeg vet ikke om jeg hadde sagt det til mannen hennes, men jeg tror det. Først hadde jeg snakket med henne om det og hva du syns. En person som kan gjøre noe sånt kunne jeg aldri vært venner med, rett og slett.

Anonymous poster hash: a926a...694

Skrevet

Jeg hadde aldri kunnet være med på at ei venninne er utro. Det kommer nok av at jeg har blitt sveket selv, og det er en helt vanvittig grusom situasjon. Jeg vet ikke om jeg hadde sagt det til mannen hennes, men jeg tror det. Først hadde jeg snakket med henne om det og hva du syns. En person som kan gjøre noe sånt kunne jeg aldri vært venner med, rett og slett.

Er nok sånn jeg tenker også, jeg er alene fordi eksen var utro, så jeg føler nok på det. Er egentlig i sjokk

Skrevet

Er nok sånn jeg tenker også, jeg er alene fordi eksen var utro, så jeg føler nok på det. Er egentlig i sjokk Anonymous poster hash: d8d8a...a4d

Herlighet, dette er da ikke en venninne. Hun vet vel om din situasjon, og da er oppførselen hennes ganske vanvittig. Her hadde jeg nok snakket med mannen for å vite at han ikke skulle bli utsatt for dette lenger. Å ikke si noe er som å stå rolig og se på at andre blir mobbet. Jeg føler med deg.

Skrevet

Da får du gi beskjed til venninnen din da. At hun må fortelle det, eller så sier du det selv? Er det slik du tenker? Om du er så klar på hva du mener, hvorfor har du da ikke allerede gitt beskjed til mannen?

Skrevet

Ville sagt ifra hva jeg mener. Selv om mannen hennes er bra er det mulig de ikke har det særlig bra i forholdet? Jeg forteller ikke mine venner alt, om vi sliter. Tenker folk er utro av en grunn. Unnskylder ikke utroskap overhodet, men mener ikke det er din sak å fortelle han det. Dette får hun selv leve med. At hun skylder på deg er lavmål. Ville muligens kuttet henne ut, om dette gnager på deg.

Anonymous poster hash: 52871...380

Skrevet

Ville sagt ifra hva jeg mener. Selv om mannen hennes er bra er det mulig de ikke har det særlig bra i forholdet? Jeg forteller ikke mine venner alt, om vi sliter. Tenker folk er utro av en grunn. Unnskylder ikke utroskap overhodet, men mener ikke det er din sak å fortelle han det. Dette får hun selv leve med. At hun skylder på deg er lavmål. Ville muligens kuttet henne ut, om dette gnager på deg.

Hun har vært utro før, han har valgt å tilgi. Men han sa for fem år siden at neste gang var det rett ut. Da vi studere sammen var det ny mann gjerne 2-3 ganger i uken. Hun er veldig glad i sex og veldig utsvevende.

Jeg ønsker helst å få sagt i fra til manne hennes på en anonym måte

Skrevet

da sender du et brev eller en mail fra en fiktiv mailadresse og sier fra.  gjør det du :_) 

Anonymous poster hash: dacac...0e5
Skrevet

Jeg kunne aldri vært venn med en som er utro. Kanskje et kyss i fylla som h*n angret vanvittig på etterpå, men ikke slik som dette. Jeg ville først snakket med "venninnen" om hva hun tenker om forholdet og om hun har tenkt å fortelle ektemannen at hun har vært utro. Hvis hun ikke forteller det til ham, tror jeg at jeg ville fortalt det. Vet du helt sikkert at de hadde sex?

Anonymous poster hash: a29d7...073
Skrevet

Jeg kunne aldri vært venn med en som er utro. Kanskje et kyss i fylla som h*n angret vanvittig på etterpå, men ikke slik som dette. Jeg ville først snakket med "venninnen" om hva hun tenker om forholdet og om hun har tenkt å fortelle ektemannen at hun har vært utro. Hvis hun ikke forteller det til ham, tror jeg at jeg ville fortalt det. Vet du helt sikkert at de hadde sex?

Anonymous poster hash: a29d7...073

Ja, jeg var jo på samme nach, jeg satt i stuen med de andre vennen og skålte da se 'snek' seg inn på rommet. Begge har også fortalt om sexen

Har mistet respekten for begge to.

Skrevet

Hun har vært utro før, han har valgt å tilgi. Men han sa for fem år siden at neste gang var det rett ut. Da vi studere sammen var det ny mann gjerne 2-3 ganger i uken. Hun er veldig glad i sex og veldig utsvevende.

Jeg ønsker helst å få sagt i fra til manne hennes på en anonym måte

Er hun en sånn som puler rundt i forhold er hun jo direkte ekkel.... hadde sterkt oppfordret henne å si fra. Jeg mener fortsatt det ikke er din sak å si fra til han! Dette bør komme fra henne. Jeg personlig hadde derimot ikke kunne hatt en venninne med gale holdninger og manglende moral. Det hadde jeg sagt rett ut til henne. Jeh hadde også spurt hvorfor hun et i et forhold når hun har trangen til å ha sex med andre. Hadde sagt jeg ikke kunne være venn med henne mere om hun ikke forteller han sannheten. Mulig hun har sex med andre og da, når hun er hjemme?

Skrevet

Er hun en sånn som puler rundt i forhold er hun jo direkte ekkel.... hadde sterkt oppfordret henne å si fra. Jeg mener fortsatt det ikke er din sak å si fra til han! Dette bør komme fra henne. Jeg personlig hadde derimot ikke kunne hatt en venninne med gale holdninger og manglende moral. Det hadde jeg sagt rett ut til henne. Jeh hadde også spurt hvorfor hun et i et forhold når hun har trangen til å ha sex med andre. Hadde sagt jeg ikke kunne være venn med henne mere om hun ikke forteller han sannheten. Mulig hun har sex med andre og da, når hun er hjemme?

Har forstått det slik at hun og mannen har sex hver dag faktisk. Så da ble vel en helg i metropolen oslo for lenge.. Æsj

Skrevet

Venninna di er et fjols. Hun får se og bli voksen, både mht uansvarlig fylleatferd og mht å skylde på andre. Og jeg ville ha konsentrert meg om å omgås andre fra nå av!

Anonymous poster hash: bf483...928

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...