Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #1 Skrevet 9. juni 2016 I går kjente jeg noe merkelig og det skremte meg, jeg stod og lagde en bolledeig med kjøkkenmaskinen og så plutselig kjente jeg noe som kjentes som et lynnedslag midt mellom øynene. Nesten som noe elektrisk i hjernen, og i pannen Hva kan det ha vært? Google fortalte meg at det kan ha noe med epilepsi å gjøre, som igjen kan ha noe med mugg å gjøre. Vi leier en dårlig leilighet full av mugg uansett hvor mye vi vasker (prøver å flytte, men får ikke lån og leiligheter rundt omkring koster skjorta for 25kvm). Ble så redd Hunden min døde for noen måneder siden pga epileptiske anfall. Ingenting i hjernen, bare anfall. Anonymous poster hash: a67ac...d39
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #2 Skrevet 9. juni 2016 Anbefaler å ta dette opp med legen din. Alt som skjer plutselig i hjernen må undersøkes. Helst i dag. Hvordan er formen i dag? Anonymous poster hash: cca2c...e2b
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #4 Skrevet 9. juni 2016 Anbefaler å ta dette opp med legen din. Alt som skjer plutselig i hjernen må undersøkes. Helst i dag. Hvordan er formen i dag? Anonymous poster hash: cca2c...e2b Den er normal. Men har slitt med allergisjokk og påfølgende dødsangst i noen mnd. Anonymous poster hash: a67ac...d39
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #5 Skrevet 9. juni 2016 Ikke google. Snakk med legen din. Hva skal de gjøre? Allmenntilstanden er normal. Henvise til CT av hodet? Burde jeg ikke vente til det ev.skjer igjen? Anonymous poster hash: a67ac...d39
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #6 Skrevet 9. juni 2016 Ehm. Dere må ut av den leiligheten. Få antisimex til å komme å inspisere? Dere må da ha noen rettigheter om leiligheten ikke er beboelig? Anonymous poster hash: c49fd...bc7
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #7 Skrevet 9. juni 2016 Ehm. Dere må ut av den leiligheten. Få antisimex til å komme å inspisere? Dere må da ha noen rettigheter om leiligheten ikke er beboelig? Anonymous poster hash: c49fd...bc7 Jeg aner ikke Anonymous poster hash: a67ac...d39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå