Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #1 Skrevet 8. juni 2016 Etter forestilling i barnehagen løp dattera vår på 5 år mot meg og kastet seg i armene mine. Hun gav meg klemmer nusset meg mange ganger på kinnene og var såååå stolt av gjennomført forestilling. Far spurte om gan fikk en klem også. Hun så lurt på ham og gav meg en kjempekos før hun ristet på hodet. Han ble litt snurt og snudde seg bort. Vi snakket litt om dagen sin, så hvisket jeg til henne at pappa også hadde gledet seg til kos. Hun hopper av fanget mitt og prøver å klatre opp i hans. Han stopper henne med hendene. Hun prøver en gang til men blir avvist. Så sier far: skal du være drittsekk, kan jeg også være drittsekk... Haka mi holdt på å dette i bakken. Ble rimelig sjokkert. Han fikk tydelig beskjed om at SLIK snakker vi ikke til barn og kunne han ikke oppføre seg så fikk han heller reise hjem. Jeg tok dette opp med ham på kvelden. Sa til ham at han kalte sin egen datter drittsekk. Han mener at han bare sa st hun oppførte seg som en og det var bare å påpeke realitet, ikke kalle opp... Jeg sitter igjen rimelig sjokkert. Slik snakker jeg ikke til barn. Og jeg forventer at andre også behandler barna mine/våre med respekt. Hvordan skal de lære det h is de ikke lærer det hjemmefra? Hvordan ta dette videre med barnets trasige far?? Anonymous poster hash: adeee...fec
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #2 Skrevet 8. juni 2016 Jøssameg - må barnet ta ansvar for fars umodne følelsesliv også nå? Det hørtes ikke bra ut! Anonymous poster hash: b757b...ecb
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #3 Skrevet 9. juni 2016 Herregud, så barnslig av ham! Jeg forstår at han ble lei seg, men han kalte datteren sin en drittsekk fordi hun ikke gav ham en klem da han spurte? Har han generelt dårlig kontroll på humøret sitt? Dette er HELT uakseptabelt. Men har det bare skjedd denne ene gangen? Ikke at det er en unnskyldning, men alle kan gjøre feil en gang i blant. Anonymous poster hash: 5ae08...d4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå