Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #1 Skrevet 8. juni 2016 Noen som har kreative forslag? Anonymous poster hash: 38f21...7ab
februarprins2013 Skrevet 10. juni 2016 #2 Skrevet 10. juni 2016 jeg bare sa at vi skulle gi den til leos,dagen før vi skulle dit ga han meg alle smokkene og da var han ferdig med dem han var 3 år og en og halv mnd
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #3 Skrevet 10. juni 2016 Her i huset kom forslaget fra lillemor selv. Hun ville ikke gi smokken til kaptein Sabeltann for hun synes han er skummel. Men hun ville gjerne gi den til en baby som kunne ha bruk for den. Jeg avtalte med helsesøster og så dro vi ned på helsestasjonen hvor helsesøster ærbødighet tok imot smokken og lovet å gi den til en baby som trengte den. Anonymous poster hash: cf3a4...1e5
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #4 Skrevet 10. juni 2016 Jenta vår fikk være med på lekebutikk og "kjøpe" noe for smokken. Valgte seg et Fantorangenspill. Leverte selv posen med smokkene og kassadamen takket pent😊 Hun var da 3 år. Gikk veldig bra og det ble mange runder med spillet i dagene etter smokkeslutt. Med minstemann nå på 2 år og 10 mnd tror jeg vi må velge en annen strategi... Forslått lignende men det blir blankt avvist. Anonymous poster hash: d6e6b...7c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå