Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #1 Skrevet 8. juni 2016 Når dere arrangerer avslutninger for elevene. Husk at vi foreldre ikke setter pris på å bli tvunget til overaskelsesdansing. Det er IKKE greit å mase på foreldre om at de skal bli med hverken på koreografert dans eller fridans. Mulig det er godt ment, men 90% av oss hater det og vi "hater" deg for å forsøke å få oss med på sånt. Blæh! Anonymous poster hash: c5d9c...1d2
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #2 Skrevet 8. juni 2016 Vi arrangerer det for deres skyld så da får dere jaggu bidra. Anonymous poster hash: a5a84...ea7
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #3 Skrevet 8. juni 2016 Vi kjører både overraskelsesbreakdance, lindy hop, dirty dancing, salsa og limbo med poenggiving. Alt filmes og legges ut på face, insta, snæpp og youtube. Vi prøvde oss med surprise hoppe bukk og klatre i tau i gymsalen ett år, ille morro! Anonymous poster hash: 1ac9e...667
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #4 Skrevet 8. juni 2016 Vi kjører både overraskelsesbreakdance, lindy hop, dirty dancing, salsa og limbo med poenggiving. Alt filmes og legges ut på face, insta, snæpp og youtube. Vi prøvde oss med surprise hoppe bukk og klatre i tau i gymsalen ett år, ille morro!Anonymous poster hash: 1ac9e...667 Selvfølgelig ble det filmet. Det er ikke tull. Med 100 foreldre med mobiltelefon var det minst 30 som filmet de foreldrene som lot seg presse til å danse. For min del hadde ikke filmingen noe å si, men andre følte nok det ekstra ubehagelig. Anonymous poster hash: c5d9c...1d2
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #5 Skrevet 8. juni 2016 Vi arrangerer det for deres skyld så da får dere jaggu bidra. Anonymous poster hash: a5a84...ea7 Vi bidrar med kaker, frukt, saft, kaffe, te, vasking, rydding og ikke minst: oppmøte. Det minste vi forventer er å slippe idiotisk dansing. Anonymous poster hash: 7f919...e0c
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #6 Skrevet 9. juni 2016 Herregud for et tåpelig innlegg. Hvis det er dette du sitter igjen med fra avslutningene til dine barn, tror jeg dessverre du har møtt på noen svært spesielle lærere. Jeg har jobbet som lærer i 16 år. Vi har aldri tvunget noen til å danse på avslutning. Ei heller har jeg blitt tvunget til det på noen av mine fire barns avslutninger. Si ifra til læreren da. Jeg tror ikke dette er en gjenganger. Anonymous poster hash: 87008...ebb
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #7 Skrevet 9. juni 2016 Men jaggu er det gøy for ungene. Ikke at det har noe å si.... Anonymous poster hash: 31d1b...091
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #8 Skrevet 9. juni 2016 Vi bidrar med kaker, frukt, saft, kaffe, te, vasking, rydding og ikke minst: oppmøte. Det minste vi forventer er å slippe idiotisk dansing. Anonymous poster hash: 7f919...e0c Men det er vel dine unger, er det ikke? Hilsen ikke lærer Anonymous poster hash: 579c8...7a3
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #9 Skrevet 9. juni 2016 Tror du lærere arrangerer avslutninger for sin egen del? I såfall er det feil. Det er kun for foreldrene og at de skal få komme og se poden synge falskt og høre blokkfløyte. Om du ikke liker formen på avslutningen bør du bli foreldrekontakt sånn at du kan være med på organiseringen. Anonymous poster hash: a5a84...ea7
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #10 Skrevet 9. juni 2016 Når dere arrangerer avslutninger for elevene. Husk at vi foreldre ikke setter pris på å bli tvunget til overaskelsesdansing. Det er IKKE greit å mase på foreldre om at de skal bli med hverken på koreografert dans eller fridans. Mulig det er godt ment, men 90% av oss hater det og vi "hater" deg for å forsøke å få oss med på sånt. Blæh! Anonymous poster hash: c5d9c...1d2 Aldri vært borti det heldigvis! Hadde nekta å danse altså. Gjør mye annet, men kroppen min er ikke lagd til å danse (iallfall ikke uten en flaske vin først😂) Går det an å ta det opp så det ikke skjer igjen? Anonymous poster hash: bd041...ec7
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #11 Skrevet 9. juni 2016 Aldri vært borti det heldigvis! Hadde nekta å danse altså. Gjør mye annet, men kroppen min er ikke lagd til å danse (iallfall ikke uten en flaske vin først😂) Går det an å ta det opp så det ikke skjer igjen? Anonymous poster hash: bd041...ec7 Liten vits i for vår del. Læreren slutter på vår skole. Anonymous poster hash: c5d9c...1d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå