Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #1 Skrevet 8. juni 2016 Bikinilinjen min har ingen ende, den går langt nedover låret. Det er forsåvidt "greit", det kan barberes bort. Men etter ca. 2 barberinger har jeg røde nupper som ser ut som kviser, i hver eneste hårsekk fra bikinilinjen og halvveis ned til kneet (kun på innersiden, hvor hårene er tykkest og mørkest). Noen tips? Går ikke i shorts og i alle fall ikke bikini, slik jeg ser ut Anonymous poster hash: e1b02...563
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. juni 2016 #2 Skrevet 8. juni 2016 (endret) Aldri dra mot hårene. Dra med og til nød sideveis. Drar du bare med med hårene kan du barbere oftere uten å bli sår. Bruk gjerne sprit el. etterpå for å unngå møkk i porene. Engangshøvler og ren høvel hver gang er viktig. Endret 8. juni 2016 av Lektor Doppler med tillegg
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #3 Skrevet 8. juni 2016 Deodorant! Feks Sterilan. Smør den på etter barbering og la den tørke 👍 Anonymous poster hash: 59efc...4ed
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #4 Skrevet 8. juni 2016 Ingrow stop, du får kjøpt den på bla. Blivakker. Anonymous poster hash: bc18b...259
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #5 Skrevet 8. juni 2016 Vask alltid huden før og etter barbering i varmt vann. Ren og skarp høvel. Det hjelper meg. Anonymous poster hash: e6997...4bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå