Gå til innhold

Hva inneholder di ulike babypakkene man får tilbud om?


EnUndreneMor

Anbefalte innlegg

Fikk en fra apoteket, og den var jo reine godteboksen, ned avent flasker, smukker, bleier ig vaskeservietter pluss pluss, men hva inneholder di andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk en fra apoteket, og den var jo reine godteboksen, ned avent flasker, smukker, bleier ig vaskeservietter pluss pluss, men hva inneholder di andre.

Henter du bare der eller må du registrere på nett først?

 

Anonymous poster hash: 8a0c0...a8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henter du bare der eller må du registrere på nett først?

 

Anonymous poster hash: 8a0c0...a8f

 

nei var bare innom å da spurte hun damen i butikken om jeg ville ha. og da takket jeg ja, så kan sikkert bare spørre etter. men ser det er endel slike babypakker der ute.

 

bruker en app på tlf for å følge med på svangerskapet, og da jeg logget inn på denne fikk jeg noen dager senere lapp i posten om at jeg kunne hente meg en slik liberopakke, men orker ikke hente om det bare er blader og slik hehe

 

Anonymous poster hash: 998a3...881

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Liberopakken er det bleier og litt stelleprodukter. Mulig det var en smokk der og, pluss litt reklame. I Remapakken er det bl.a vaskemiddel, tørre stellekluter (ala de du får på apoteket), ammeinnlegg, mulig det var litt bleier der og, husker ikke helt. Men det er hvertfall den Apotekpakken som er best synes jeg 😊😊

 

Anonymous poster hash: 2d1de...bca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Rema sin pakke fikk jeg en body, en pakke bleier, babysåpe, våtservietter, tørre kluter, ammeinnlegg og en smokk. Kom i en veldig kjekk plastbag. Alt var Remas eget merke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

rema pakken var jo super, ikke noe reklame og fullsize produkter. ikke noe små prøver. bleier, vaskeservietter, såper, smukk. body.



Anonymous poster hash: 998a3...881
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får dere de pakkene? Kan de bestilles på nett? Og hvilket apotek er det

 

Anonymous poster hash: 90dd5...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare mor som kan få en slik pakke eller kan far hente? Jeg er gravid, termin om 3 uker, men har forbud mot å gå ut av sengen av ulike årsaker. Noen som Vet? :)

 

Anonymous poster hash: 90dd5...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt flere som har registrert pakker på både mor og far, så er nok ikke noe problem at far henter😉👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...