Gå til innhold

Vasker barnet ditt håret hver dag nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta her er 4 år. Hun har langt tykt hår. Det er svett, klissete og et eller annet henger fast i det. Hun må vaske håret hver dag nå i sommer. Hun selv må ligge i badestamp så "skiten" løsner. Bare jeg som har så skittent barn?

Anonymous poster hash: 5874c...555

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine skyller eller vasker hver dag, ja. Pga svette og pollen. De med langt hår går aldri omtrent med løst hår. Fjortisen har lange franske fletter hver dag, eller flettet hestehale.

Skrevet

Mine skyller eller vasker hver dag, ja. Pga svette og pollen. De med langt hår går aldri omtrent med løst hår. Fjortisen har lange franske fletter hver dag, eller flettet hestehale.

Hun har håret enten i hestehale eller flette. Likevel svett og klissete. Syns ikke det blir rent bare med vann.

Hi

Skrevet

Ikke vært så ille denne uken, men forrige uke dusjen vi og vasket håret hver dag. Det gjør de ikke til vanlig. Tror mange gjør det i denne varmeperioden.

Anonymous poster hash: 6147d...46d

Skrevet

Ikke vært så ille denne uken, men forrige uke dusjen vi og vasket håret hver dag. Det gjør de ikke til vanlig. Tror mange gjør det i denne varmeperioden.

Anonymous poster hash: 6147d...46d

Vanligvis er det 2 ganger i uken.

Hi

Skrevet

Ille i sommerhalvåret ja. De er svart fra topp til tå stort sett hver dag. Det er inkludert hår og hodebunn.

Vinterhalvåret holder det stort sett med 2 ganger i uken for de minste.

Skrevet

Jenta her er 4 år. Hun har langt tykt hår. Det er svett, klissete og et eller annet henger fast i det. Hun må vaske håret hver dag nå i sommer. Hun selv må ligge i badestamp så "skiten" løsner. Bare jeg som har så skittent barn?

Min gutt har kort hår, men må likevel minst skylles hver kveld. Solkrem og svette gjør at all sand setter seg fast på ham, og ham er helt grå når han kommer inn😂 Dessuten er det så varmt at det er godt å få kjøle seg litt ned før leggetid:-)

Anonymous poster hash: 464bd...83b

Skrevet

Ja, hun har stort sett vasket håret hver dag en stund nå. Hun er 2 år, smører seg selv med solkrem, spiser selv, bader i sprederen og svetter masse, kaster sand og i det hele tatt....om jeg ikke vasker håret hennes hver dag så skyller jeg det i allefall i dusjen om kvelden.

Anonymous poster hash: 2557e...16b
Skrevet

Frem til minsta var 5år var hun en jordfreser. Bare hun gikk ut av døra var hun skitten fra topp til tå, så en skinnende ren unge ga jeg fort opp der. Så lenge det var skitt fra samme dag var det greit, ikke dager gammelt skit. Barnehagen fant radkt ut at de måtte spyle henne med hageslangen før de kunne sleppe henne inn.

Jeg sendte henne ofte i dusjen for å spyle henne ren, ikke like ofte vaske henne. Atopisk eksem, så såpe prøvde jeg minst mulig på henne. Bedre å sende henne inn i dusjen flere ganger om dagen for å spyle henne. Nå var hun sjeldent klissete, bare jord og alt mulig hun hadde vært borte i så det var lett å skylle.

Ble nok litt mer gråhåra av den skittene ungen, men hun var veldig aktiv og elsket å være ute så egentlig syns jeg det var bare bra. Luking slapp jeg i mange år, for det fikset hun og litt til. Gikk så langt at jeg tok bilde av alt hun ikke fikk lov å fjerne i hagen slik at jeg hadde noen blomster og trær.

Anonymous poster hash: 9addc...ce5

Skrevet

Nei. De har 2 cm oangt hår. Vasker det ca annenhver dag

Skrevet

Trenger hun å ha så klangt hår når hun er så lita?

Vi klippet jentene ganske kort mens de gikk i bhg. Syns de var så fine med frisyre på håret og ikke bare kjedelig langt som alle andre.

Anonymous poster hash: 0a479...c44
Skrevet

Min gutt har kort sommerkroppen og vasker ikke håret mer nå enn om vinteren, han vasker det annenhver dag med shampoo (han dusjer hver dag). Men har han fett hår, svette, sand, solkrem eller annet gris i håret så vasker vi det jo selvfølgelig. Men det gjør vi jo hele året, altså vasker håret annenhver dag og oftere ved behov.

Anonymous poster hash: f3233...f2c

Skrevet

Ikke kort sommerkroppen, men kort sommerklipp * er det mulig hehe

Anonymous poster hash: f3233...f2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...