Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #1 Skrevet 8. juni 2016 Lurer litt på om jeg skal ta trangus piercing, men er jo ganske tykk brusk der, så mon tro om det er veldig vondt å pierce der? Har en oppe på øret, men der er det jo tynt...ikke det at jeg husker om det var veldig vondt heller, har hatt den i 20 år 😊 Anonymous poster hash: e9c3c...e2b
Lille krøll Skrevet 8. juni 2016 #2 Skrevet 8. juni 2016 Var ikke vondere enn andre hull i ørene men han som utførte den sa de måtte veuke mye mer kraft bare.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #3 Skrevet 8. juni 2016 Var ikke vondere enn andre hull i ørene men han som utførte den sa de måtte veuke mye mer kraft bare. Takk for svar! Hvilke type piercing bruker du der? Anonymous poster hash: e9c3c...e2b
Lille krøll Skrevet 9. juni 2016 #4 Skrevet 9. juni 2016 Takk for svar! Hvilke type piercing bruker du der? Anonymous poster hash: e9c3c...e2b Jeg har hatt litt av hvert, både ring, kort stav, skru og vanlig øredobb. Kommer litt an på hva som passet situasjon for tiden.
Pobie Skrevet 9. juni 2016 #5 Skrevet 9. juni 2016 Jeg har en slik piercing, den var ikke vond å sette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå