Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #1 Skrevet 8. juni 2016 Et spørsmål til dere med menn som jobber mye... Hvordan går det når mannen er hjemme og skal delta i familielivet som normalt? Jeg merker at jeg/vi sliter litt der. Jeg er vant til å klare meg alene på min måte og med mine rutiner. Så kommer liksom han og roter det til... Anonymous poster hash: e06be...401
Marriet Skrevet 8. juni 2016 #2 Skrevet 8. juni 2016 Samme som deg! 😂 vi har helt fantastiske rutiner, når han er hjemme mens dette rutinearbeidet skal gjøres enten det er morgenstell, kveldsstell eller middagssituasjon blir det alltid kaos! Ungene tester og tester og han håndterer det på en annen måte enn meg. Jeg har blitt bedre på å ikke irritere meg. Det blei jeg bedre på etter at jeg begynte å jobbe turnus og han må ha dem en del aleine på kveldstid nå. Han får det liksom til på sin finurlige måte
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #3 Skrevet 8. juni 2016 Godt det ikke bare er meg 😂 Har vurdert å "stikke av" mer sånn at han må klare seg selv, men så syns jeg jo egentlig det er så godt å være sammen når han endelig er hjemme! Anonymous poster hash: e06be...401
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #4 Skrevet 8. juni 2016 Mannen jobber ikke mye, men han drar nesten alltid før vi står opp om morgenen, så han kan ikke våre morgenrutiner. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har bedt han slutte å kjefte for 3 sekunder sutring. Uten reaksjon ble det 3 sekunder, med kjeft kan det bli 5-10 min og jeg får dårlig tid fordi han ikke klarer å holde kjeft. Anonymous poster hash: 40b0d...330
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #5 Skrevet 8. juni 2016 Her er det jeg som fortsetter å kjøre skuten og gjøre det meste med hus og barn + mat . Men han tar ansvar for bil og oppussing 😂🙈 Anonymous poster hash: 145d7...76d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå