Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #1 Skrevet 8. juni 2016 Foreløpig går det dårlig! Hjelp meg før jeg blir strenge-mamma😝😝😝😝 Anonymous poster hash: 80288...e6d
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #2 Skrevet 8. juni 2016 Haha:) de sovner til slutt og så etter en stund blir de vant til det:) Mvh trebarnsmor hvor tre sover på samme rom Anonymous poster hash: 961a4...14d
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #3 Skrevet 8. juni 2016 Haha:) de sovner til slutt og så etter en stund blir de vant til det:) Mvh trebarnsmor hvor tre sover på samme rom Anonymous poster hash: 961a4...14d I går ble klokka 22.30 og det er litt sent for fireåringene.. De går ut av sengene, prater og tuller. Men aller mest krangler og sloss de. 😝😝😝 Anonymous poster hash: 80288...e6d
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #4 Skrevet 8. juni 2016 I går ble klokka 22.30 og det er litt sent for fireåringene.. De går ut av sengene, prater og tuller. Men aller mest krangler og sloss de. 😝😝😝 Anonymous poster hash: 80288...e6d Mitt tips er å legge de minste først og vente til de sover.. Og så legg neste. Men jeg vet en ting - det funker ikke alltid hvis noen har bestemt seg for å ikke sove;) Anonymous poster hash: 961a4...14d
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #5 Skrevet 8. juni 2016 Jeg må også innrømme at barna mine krangler noe sinnssykt så av og til får en sove hos meg.. Jeg vet, jeg er svak!😜 Anonymous poster hash: 961a4...14d
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #6 Skrevet 8. juni 2016 Mitt tips er å legge de minste først og vente til de sover.. Og så legg neste. Men jeg vet en ting - det funker ikke alltid hvis noen har bestemt seg for å ikke sove;) Anonymous poster hash: 961a4...14d Enig i det, men det blir da ofte veldig sent for eldstemann. Dette er heldigvis bare for tre uker, så får holde ut. Anonymous poster hash: 80288...e6d
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #7 Skrevet 8. juni 2016 Vi har to som sover sammen til vanlig. Når vi har overnattingsgjester som trenger storebrors rom, så flytter han inn til de små. Jeg prøver å legge alle samtidig, og be dem være stille. De dagene det ikke virker så setter jeg meg på gulvet på rommet deres, eller i gangen rett utenfor, surfer på mobilen, eller bare slapper av. Sier shhhh hver gang noen lager en lyd. Da pleier de å sovne raskt! De dagene alt går på tverke så skiller jeg dem. "Belønner" den minst bråkete/rampete med å få sovne i vår seng. Mannen bærer tilbake i egen seng før vi legger oss. Har forsøkt å legge en og en, yngste først, og nestemann når yngste sover. Men det synes han er blodig urettferdig, så da hyler han i sinne et par timer, og de andre kommer aldri i seng... Så det funker ikke hos oss🙈 Anonymous poster hash: e171e...0f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå