Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #1 Skrevet 8. juni 2016 Tennene penetrerte huden tydeligvis. Blør litt og det kjennes litt varmt. Men trenger jeg stivkrampesprøyte? Kjenner hunden godt(dette var et uhell) men det er ikke min hund. Legger ved bilde Anonymous poster hash: 1f183...624
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #2 Skrevet 8. juni 2016 Ja du trenger stivkrampesprøyte. Så fort som mulig. Det hjelper virkelig fint lite at du kjenner hunden!! Anonymous poster hash: 26d83...70c
tvkrus Skrevet 8. juni 2016 #3 Skrevet 8. juni 2016 Vet du hvor lenge siden du har tatt stivkrampesprøyte ? 10år eller mer bør du ta ny ring legevakta.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #4 Skrevet 8. juni 2016 Ja du trenger stivkrampesprøyte. Så fort som mulig. Det hjelper virkelig fint lite at du kjenner hunden!! Anonymous poster hash: 26d83...70c Ja, jeg vet jo at det ikke spiller noen rolle.. Men har lest lignende innlegg der det ikke har vært nødvendig at trådstarter trenger sprøyte. Veldig usikker siden hunden er ganske renslig av seg. Det skal vel mye til for å bli smittet av noe/få infeksjon? HI Anonymous poster hash: 1f183...624
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #5 Skrevet 8. juni 2016 Vet du hvor lenge siden du har tatt stivkrampesprøyte ? 10år eller mer bør du ta ny ring legevakta. Det er mer enn 10 år siden ja. Takk, da ringer jeg og hører. HI Anonymous poster hash: 1f183...624
Gemini77 Skrevet 8. juni 2016 #6 Skrevet 8. juni 2016 Kommer helt an på når du tok stivkrampa sist. hvis det er de siste årene så trenger du ikke ta den nå. Mener det er hvert 10.år du bør ta den.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #7 Skrevet 8. juni 2016 Jeg fikk stivkrampesprøyte etter at jeg ble truffet av en kvist som sprakk opp huden min. Better safe than sorry! Anonymous poster hash: a46ce...b8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå