Gå til innhold

Spiser dere remas egne merkevarer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ingen av remas varer jeg ikke har likt, veldig bra varer. Alle uten palmeolje og veldig mange har vunnet best i test

Anonymous poster hash: 2f2d4...71b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja spiser mange av dem :) 

Skrevet

Ja

Anonymous poster hash: bc84d...0f9
Skrevet

Har blitt veldig positivt overrasket mange ganger over Rema sine produkter 😊

Anonymous poster hash: f3827...19e

Skrevet

Har noen prøvd Rema sitt vaskepulver? Kjøpte det i dag og er spent på om vi reagerer på det. Har sensitiv hud alle sammen og pleier å bruke Neutral. Men dette skulke visst være veldig allergivennlig. Erfaringer?

Anonymous poster hash: 1d563...7b6

Skrevet

Remas musliblanding til en tier er knallgod! Og bleiene er supre til både ettåringen og toåringen. Veldig fornøyd. :)

Skrevet

Rema sin iste med fersken er veldig god. Tacoskjellene, frosne grønnsaker, frosne rundstykker, oppvasktabletter, syltetøy, bind og is kjøper vi og. Fornøyd med alt.

Anonymous poster hash: 799b2...920

Skrevet

Har noen prøvd Rema sitt vaskepulver? Kjøpte det i dag og er spent på om vi reagerer på det. Har sensitiv hud alle sammen og pleier å bruke Neutral. Men dette skulke visst være veldig allergivennlig. Erfaringer?

ja jeg bruker den hvit vasken :) er ganske fornøyd, merker ikke stor forskjell :) men coop sitt vaskepulver luker vondt og legger igjen flekker

Skrevet

Både jeg og min sønn er veldig sensitiv, og vi bruker dette uten problemer :-)

Anonymous poster hash: baca4...22f

Skrevet

Det er helt supert! Veldig bra og ikke minst billig

Anonymous poster hash: 8bf8b...1ca

Skrevet

Bleiene deres er veldig gode! Minner mest om Pampers, ikke Libero.

Anonymous poster hash: 6a6fb...a08
Skrevet

Best Pris kjøttdeigen da?

Anonymous poster hash: 920ba...cdc

Skrevet

Jeg kjøper nesten konsekvent bare butikkenes egne merker. Jeg orker ikke betale fler ganger mer for såkalte merkevarer. Heia kaviar til 6 kr istedenfor 23 kr.

Anonymous poster hash: 703e3...6b1

Skrevet

Ja, bortsett fra unaturlig billig kjøtt, har jeg som regel blitt imponert over in-house varene.

Anonymous poster hash: 3a6cd...455

Skrevet

Det som er produsert i Norge, ja.

Anonymous poster hash: e5b8b...be4

Skrevet

Kjøper det meste unntatt taco"ting". Verken kryddermixen eller sausen smaker godt, synes faktisk det smaker skikkelig ille.

Men kjøper gjerne mye annet!

Anonymous poster hash: ef62b...207

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...