Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #1 Skrevet 8. juni 2016 Hei, jeg er frisør og har veldig lyst til å prøve å blir noe annet da jeg kjenner jeg er godt mettet på dette med hår og mote. Jeg er 22 år og har bare jobbet på salong siden jeg var 15 år. Jeg har i utdanning 1vg design og håndverk og vg2 frisør. Så jeg ser jo at mulighetene mine er små .. Jeg har en sønn på 2 og eier en leilighet. Derfor jeg ikke kan sette meg tilbake på skolebenken 100% da jeg trenger å ha en inntekt.. Noen andre som kjenner seg igjen? Og vet hva jeg EVENTUELT kunne gjort på? Liker godt ting innen helse og salg faktisk, da tenker jeg å være en selger som kjører litt rundt osv. Men jeg heller mer mot helse.. Noen som har vert borti dette selv? Takk for positivt svar Anonymous poster hash: debdc...09c
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #2 Skrevet 8. juni 2016 Helse er ofte turnus, så hvis du er alene kan det bli litt utfordrende. Anonymous poster hash: fdc4d...bc9
klg,2 boys now:) Skrevet 8. juni 2016 #3 Skrevet 8. juni 2016 Du kan evt prøve og komme deg inn som selger for produkter til salongene.er ikke så enkelt,men er verdt ett forsøk
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #4 Skrevet 8. juni 2016 Du vil jo ha rett på studielån og ekstra stipend siden du har barn, så det kan jo kanskje gå an å studere hvis du virkelig vil. Har barnet samvær med far kan du også ha en deltidsjobb. Anonymous poster hash: 54d70...b63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå