Gå til innhold

Kald eller varm hudtone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått høre at jeg kler oransje, og jeg har fått høre at jeg kler blått. Jeg ser på håndleddene på blodårene der og synes det både kan se blått og grønt ut. Håret har rødskjær og jeg har brune fregner (alt for mange ;) ). Hvordan vet jeg om jeg har kald eller varm hudtone, og hvilke farger jeg kler? 

Anonymous poster hash: f17ef...8dd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har rødskjær i håret kler du vel ganske sikkert varme farger..? Ofte kler man også godt øyenfargen.

Anonymous poster hash: f29d4...e86

Skrevet

Sånne øyne har jeg også. Ser grønne ut på avstand, da. Jeg har tatt en slags fargeanalyse hos en stylist og fikk vite at jeg var både varm og kald. Kan selv se at jeg kler farger fra både varm og kald skala.

Anonymous poster hash: acc6f...219

Skrevet

Sånne øyne har jeg også. Ser grønne ut på avstand, da. Jeg har tatt en slags fargeanalyse hos en stylist og fikk vite at jeg var både varm og kald. Kan selv se at jeg kler farger fra både varm og kald skala.

Mine blodårer ser forøvrig også både blå og grønne ut, umulig å bestemme.

Skrevet

Min ganske sikre test går ut på om du blir rødbrun eller gulbrun på sommeren?

Anonymous poster hash: 4f3f9...663

Skrevet

Både, kan man være det altså :)

Skrevet

Min ganske sikre test går ut på om du blir rødbrun eller gulbrun på sommeren?

Gulbrun :P Hva er jeg da? Samboeren min har mørkeblondt hår, veldig blå øyne og blir mørkere i fargen enn jeg/rødere.

Jeg blir gulbrun og er litt grønn om vinteren :P !!!

Skrevet

Gulbrun :P Hva er jeg da? Samboeren min har mørkeblondt hår, veldig blå øyne og blir mørkere i fargen enn jeg/rødere.Jeg blir gulbrun og er litt grønn om vinteren :P !!! Anonymous poster hash: f17ef...8dd

Da er du nok vår eller høst.

Skrevet

Da er jeg vår ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...