Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #1 Skrevet 8. juni 2016 Hadde håpet noen her inne har oversikten over melkefritt brød Og brød uten spor av nøtter. (Brødet uten spor av nøtter behøver ikke være melkefritt) Babyen min skal starte med brød snart og jeg trenger et sunt brød som er lett å "tygge" (sutte på ) som er uten melk. Kan selvsagt se på alle brødene, men tenkte kanskje det er noen her inne som har barn som ikke tåler melk, og som kan fortelle meg hvilke merker det er som ikke inneholder melk. Anonymous poster hash: 3df8e...ed6
**venter** Skrevet 8. juni 2016 #3 Skrevet 8. juni 2016 Nesten ingen dagsferske brød på dagligvarebutikk inneholder melk..
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #4 Skrevet 8. juni 2016 Vanlig kneipbrød? Hvis du sier det, så Anonymous poster hash: 3df8e...ed6
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #5 Skrevet 8. juni 2016 Babyen kan fint spise vanlig brød. Så lenge han ikke har fått påvist melkeallergi. Kan du ikke bare bake brød selv til babyen hvis du er så hysterisk? Anonymous poster hash: e8bdf...7be
NormaJean Skrevet 8. juni 2016 #6 Skrevet 8. juni 2016 Men HVORFOR skal brødet være uten melk og nøtter?😟
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #7 Skrevet 8. juni 2016 Men HVORFOR skal brødet være uten melk og nøtter? Hvorfor tror du? Anonymous poster hash: 068d2...1f6
NormaJean Skrevet 8. juni 2016 #8 Skrevet 8. juni 2016 Hvorfor tror du? Anonymous poster hash: 068d2...1f6 Nei, jeg forsto det ikke, derfor jeg spør! Barnet har jo ikke melkeallergi, det skriver hun jo selv.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #9 Skrevet 8. juni 2016 Nesten vare loff som har melk i seg. Så du kan velge og vrake. Anonymous poster hash: 1ac38...d2d
Mumua Skrevet 9. juni 2016 #10 Skrevet 9. juni 2016 Vi bruker coop superbrød, den er fin i starten og uten hele korn/frø. De fleste brød er uten melk, men om barnet er allergisk mot melkeprotein så husk å ikke skjær opp brødet i maskin på butikken, der er det gjerne rester av melkeprotein fra andre brød.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #11 Skrevet 9. juni 2016 Hadde håpet noen her inne har oversikten over melkefritt brød Og brød uten spor av nøtter.(Brødet uten spor av nøtter behøver ikke være melkefritt) Babyen min skal starte med brød snart og jeg trenger et sunt brød som er lett å "tygge" (sutte på ) som er uten melk. Kan selvsagt se på alle brødene, men tenkte kanskje det er noen her inne som har barn som ikke tåler melk, og som kan fortelle meg hvilke merker det er som ikke inneholder melk. Anonymous poster hash: 3df8e...ed6 Har tilgode å se et brød på en vanlig butikk som er med melk (utenom de med ost på toppen). Anonymous poster hash: 562da...c2f
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #12 Skrevet 9. juni 2016 Babyen kan fint spise vanlig brød. Så lenge han ikke har fått påvist melkeallergi. Kan du ikke bare bake brød selv til babyen hvis du er så hysterisk? Anonymous poster hash: e8bdf...7be Sier du det? Hva sier du hvis jeg sier at HUN har fått påvist melkeallergi, da? Anonymous poster hash: 3df8e...ed6
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #13 Skrevet 9. juni 2016 Nei, jeg forsto det ikke, derfor jeg spør! Barnet har jo ikke melkeallergi, det skriver hun jo selv. Hvor skrev jeg at barnet ikke har melkeallergi? Siter meg på det. Anonymous poster hash: 3df8e...ed6
NormaJean Skrevet 9. juni 2016 #14 Skrevet 9. juni 2016 (endret) Hvor skrev jeg at barnet ikke har melkeallergi? Siter meg på det. Anonymous poster hash: 3df8e...ed6 Du skrev: brød uten spor av nøtter trenger ikke å være melkefritt Derfor spurte jeg om hvorfor barnet skulle spise melkefritt. Ikke noe mer enn det! Men ble nysgjerrig. Men må jo være lov å spørre? Endret 9. juni 2016 av NormaJean
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #15 Skrevet 9. juni 2016 Så aggressiv og krass du er da, hi! Denne tråden sporet jo helt av med en gang. Anonymous poster hash: e6df4...764
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #16 Skrevet 9. juni 2016 Du skrev: brød uten spor av nøtter trenger ikke å være melkefritt Derfor spurte jeg om hvorfor barnet skulle spise melkefritt. Ikke noe mer enn det! Men ble nysgjerrig. Men må jo være lov å spørre? Det nøttefrie brødet er til MEG... Anonymous poster hash: 3df8e...ed6
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #17 Skrevet 9. juni 2016 Så aggressiv og krass du er da, hi! Denne tråden sporet jo helt av med en gang. Anonymous poster hash: e6df4...764 Grow some balls Anonymous poster hash: 3df8e...ed6
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #18 Skrevet 9. juni 2016 Sier du det? Hva sier du hvis jeg sier at HUN har fått påvist melkeallergi, da? Anonymous poster hash: 3df8e...ed6 da kan hun fortsatt spise vanlig brød. Hadde hun hatt gluten allergi kan hun ikke. Men siden du kverulerer på hvert et snarvei får her inne. Prøv å Google eller snakk med ernæringsfysiolog. Anonymous poster hash: e8bdf...7be
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #19 Skrevet 10. juni 2016 Wow. E det blitt den nye trenden her inne å stille spørsmål for så å være frekk og udregelig mot de som svarer? Bak selv. Da vet du hva du får. Anonymous poster hash: ae75c...922
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå